1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 412  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609070215  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۹:۵۲
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

قوي‌تن "آهنگي براي مادربزرگ" مي‌سازد

علي قوي‌تن در تازه‌ترين تجربه سينمايي خود فيلمي به نام "آهنگي براي مادربزرگ" را مي‌سازد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره‌، اين فيلمساز درباره فعاليت جديد خود گفت: "ظرف چند روز آينده تقاضاي پروانه ساخت فيلم سينمايي "آهنگي براي مادربزرگ" را به ارشاد خواهم برد تا بعد از صدور پروانه بلافاصله آن را توليد کنم. فيلم يک درام اجتماعي است و ساختاري موزيکال دارد. فضاي آن هم بيشتر به "سرود تولد" و "نسکافه داغ داغ" نزديک است."
    قوي‌تن درباره زمان توليد "آهنگي براي مادربزرگ" هم گفت: "در حال حاضر آخرين مرحله بازنويسي فيلمنامه را انجام مي دهم و خودم آن را تهيه خواهم کرد. هنوز با کسي براي همکاري به عنوان عوامل پشت و جلو دوربين صحبت نکرده‌ام و منتظرم پروانه ساخت صادر شود بعد درباره عوامل فيلم تصميم بگيرم."
    وي در ادامه درباره اکران فيلم سينمايي "نسکافه داغ داغ" گفت: "تصميم داشتيم اين فيلم را در برنامه عيد فطر سينماها اکران کنيم، ولي به دلايلي اين امر ميسر نشد. الان هم در حال رايزني هستيم تا فيلم را در زمان مناسب اکران کنيم. به هر حال اکران يک فيلم به عوامل متعدد بستگي دارد که با فراهم آمدن آنها مي‌توان يک فيلم را نمايش داد."
    "نسکافه داغ داغ" داستان آن درباره زني جوان است که به گويندگي برنامه‌هاي عروسکي علاقه دارد، اما همسرش که يک کارخانه عروسک‌سازي را اداره مي‌کند با او مخالف است. در اين فيلم خسرو شکيبايي، ‌يکتا ناصر، ‌افسانه چهره آزاد، داود اکرميان، السا سحرخيز، محمد الهياري و ... بازي کرده‌اند.
    ديگر عوامل فيلم عبارتند از مجري طرح: داريوش بابائيان، مدير فيلمبرداري: علي اللهياري، مدير صدابرداري: فرهاد ارجمندي، طراح گريم: جلال معيريان، موسيقي متن: حميدرضا صدري، تدوين: علي قوي تن و مهدي حسيني‌وند، جلوه‌هاي ويژه: عباس شوقي، محصول موسسه فرهنگي هنري شکوفا فيلم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com