1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 323  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608260226  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۲۰:۲۴
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم تبريزي در بخش جنبي جشنواره اکران مي‌شود

تهيه‌کننده فيلم سينمايي "هميشه پاي يک زن در ميان است" ساخته کمال تبريزي از تمايل خود براي اکران اين فيلم در بخش خارج از مسابقه جشنواره فيلم فجر خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محسن علي‌اکبري درباره اکران و حضور "هميشه پاي يک زن در ميان است" در جشنواره فيلم فجر گفت: "تمايل گروه توليد و سازنده اين است که در صورت حضور در جشنواره فيلم فجر، فيلم در بخش جنبي به نمايش درآايد. چرا که فيلم‌هاي بخش مسابقه در چند نوبت به نمايش درمي‌آيند و اين موجب مي شود فيلم مخاطب خود را از دست بدهد."
تهيه‌کننده "هميشه پاي يک زن در ميان است" در ادامه افزود: "سال گذشته فيلم "پاداش سکوت" حدود 18 نمايش در جشنواره داشت که به نظر من بسيار زياد است و بايد نسبت به تعدد نمايش يک فيلم در جشنواره تجديد نظر کنيم. به طور مثال در جشنواره‌هاي جهاني، فيلم‌ها حداکثر 15 اکران دارند."
    وي با بيان اينکه جشنواره فجر به عنوان متولي سينماي کشور بايد حق نمايش جشنواره‌اي فيلم‌ها را به قيمت مناسب بخرد، گفت: "اگر اين اتفاق بيفتد تهيه‌کنندگان با اشتياق بيشتر در جشنواره شرکت خواهند کرد. بايد اين نکته را در نظر داشت که شرايط اکران مناسب نيست و نمايش متعدد فيلم در جشنواره هم به ريزش مخاطب کمک مي‌کند. دولت بايد به تهيه‌کننده کمک کند."
    علي‌اکبري درباره روند توليد "هميشه پاي يک زن در ميان است" نيز گفت: "ساخت موسيقي متن توسط آريا عظيمي‌نژاد به پايان رسيده و اميرحسين قاسمي نيز صداگذاري و ميکس آن را به سرانجام رسانده است. در حال حاضر نيز گلاره کيازند در حال طراحي تيتراژ ابتدايي فيلم است که اين مرحله با نظارت تبريزي انجام مي‌شود.
    "هميشه پاي يک زن در ميان است" اثري است کمدي که فيلمنامه اوليه آن را رضا مقصودي نوشته و نغمه ثميني و خود تبريزي آن را بازنويسي کرده‌اند. رضا کيانيان، مهران مديري، حبيب رضايي، گلشيفته فراهاني، آهو خردمند و اسماعيل خلج بازيگران اصلي اين فيلم هستند.
    از تبريزي قرار است از هفته آينده مجموعه تلويزيوني "شهريار" روي آنتن برود. اين کارگردان در حال حاضر سرگرم آماده‌سازي مقدمات توليد فيلم "پاداش" و نظارت بر نگارش فيلمنامه فيلم "سن پترزبورگ" است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com