1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 319  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608260223  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۱۵:۰۷
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

ستاره هاليوود از منتقدان سينما مي‌ترسد

داستين هافمن در 50 سال حضور در دنياي سينما هرگز نگاهي خوش‌بينانه به موفقيت يک فيلم نداشته و اکنون از غيبت خود در نخستين نمايش فيلم جديدش در آمريکا خوشحال است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، بازيگر 70 ساله که دو بار برنده اسکار شده، در حال حاضر براي فيلمبرداري پروژه "آخرين شانس هاروي" که در آن با اما تامپسن همبازي است، در بريتانيا به سر مي‌برد و به گفته خودش اين فرصتي است براي گريز از "اضطراب" ناشي از نمايش فيلم "فروشگاه عجايب آقاي ماگوريم" که از امروز جمعه در سينماهاي آمريکا اکران مي‌شود.
    او گفت: "هيچ وقت به فيلم‌هايي که در آن بازي کرده‌ام اطمينان ندارم. هميشه مثل همه کساني که در حرفه سينما هستند، از اين مي‌ترسم که فيلم درست از کار درنيامده باشد. سالي 500 فيلم يا چيزي در اين حدود ساخته مي‌شود. چند تا از اين فيلم‌ها در آن حدي که انتظارش را داريد موفق از آب درمي‌آيند؟ فيلم خوب ساختن کار سختي است. فکر کنم بايد کمي خوش اقبال باشيد."
    به گواه نخستين نقدهايي که بر فيلم "فروشگاه عجايب آقاي ماگوريم" نوشته شده، همان بهتر که هافمن در لندن بماند. نيويورک پست از فيلم انتقاد کرده و درباره نقش هافمن نوشته: "داستين هافمن؟ يکي از بزرگترين بازيگران دوران؟ يعني ستاره فيلم‌هاي کلاسيک "دونده ماراتن"، "کابوي نيمه شب" و "همه مردان رئيس جمهور" تا حد فروشنده اسباب‌بازي‌هاي جادويي مهوع کاهش پيدا کرده است؟"
    هافمن در اين فيلم که زاک هلم آن را نوشته و کارگرداني کرده نقش آقاي ماگوريم، مردي 243 ساله و صاحب يک مغازه اسباب بازي فروشي جادويي را بازي مي‌کند. او گفت از اينکه منتقدان ديگر نقش‌هاي او را "يک حرکت رو به جلو" ارزيابي کردند، خوشحال است. هافمن افزود: "من پسرفت‌هايي هم داشته‌ام. به آنها اشاره نخواهم کرد، اما حس نمي‌کردم فيلم جديدم در آن رده قرار گيرد. شک دارم اگر فيلم 300 ميليون دلار بفروشد باز هم آن را يک حرکت رو به عقب ارزيابي کنند."
    منتقد ورايتي نيز درباره "فروشگاه عجايب آقاي ماگوريم" نوشته: "هر چند فيلم لحظه‌هايي جذاب دارد، اما در نهايت آن قدر باعث شگفتي نمي‌شود که توجيهي براي عنوان عجيب و غريب آن باشد و تماشاگران بزرگسال و کودک را کاملا راضي کند." هافمن گفت تحت تاثير فيلمنامه مجذوب شخصيت آقاي ماگوريم شده، ضمن اينکه تاکنون مشابه چنين نقشي را بازي نکرده بود. هر چند اين نقش به اندازه حضور در نقش پدر بن استيلر در فيلم "ملاقات با فوکرها" براي او بامزه نبود.
    او گفت: "لذت بردم، اما نه به اندازه نقشي که در "فوکرها" داشتم، براي اينکه در آن فيلم واقعا راحت بودم. پس از نمايش آن فيلم وقتي به خانه آمدم بچه‌هايم گفتند تو بالاخره نقش خودت را بازي کردي." ناتالي پورتمن و زاک ميلز از ديگر بازيگران فيلم "فروشگاه عجايب آقاي ماگوريم" هستند.
    هافمن هفت بار نامزد دريافت جايزه اسکار بود و دو بار براي "کريمر عليه کريمر" (1979) و "رين من" (1989) برنده شد. او سال گذشته فيلم "عجيب‌تر از داستان" را روي پرده داشت. هافمن در درام رومانتيک "آخرين شانس هاروي" به کارگرداني جوئل هاپکينز نقش مردي به آخر خط رسيده را بازي مي‌کند. او که براي شرکت در عروسي دخترش به لندن آمده با زني ميانسال با بازي تامپسن آشنا مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com