1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 409  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608160233  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۲:۲۶
    ۱۳۸۶/۰۸/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

تهيه‌کننده هندي:

فيلم‌هاي مجيدي بازتاب زندگي است

رئيس بخش تجاري شرکت هندي اسپات‌بوي که فيلم جديد مجيد مجيدي را تهيه مي‌کند، آثار فيلمساز صاحبنام ايراني را فراتر از تمام مرزهاي زباني و جغرافيايي و بازتاب زندگي دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، اسکرين ديلي اعلام کرد فيلم جديد مجيدي در هند ساخته مي‌شود و او براي بررسي شرايط ساخت پروژه جديد خود که هنوز جزئيات آن مشخص نيست، اخيرا به اين کشور سفر کرد.
    ويکاس بال، رئيس بخش تجاري شرکت اسپات‌بوي وابسته به استوديو UTV هند، در اين باره گفت: "فيلم‌هاي مجيدي بازتاب زندگي هستند و فراتر از تمام مرزهاي زباني و جغرافيايي حرکت مي‌کنند. از اين رو به واقع ابعادي جهاني دارند. ما با فراهم کردن يک تريبون جهاني براي اذهان خلاق و نمايش استعداد بسيار زياد آنها، به دنبال همکاري با بهترين‌هاي جهان هستيم."
    استوديو UTV اوايل امسال‌"اسپات‌بوي را راه اندازي کرد. ساخت چهار فيلم بر مبناي قصه‌هاي مصور از نخستين پروژه‌هاي اين شرکت است که خبر توليد آن اوت گذشته اعلام شد. اين شرکت با چند فيلمساز مطرح ديگر از جمله شيام بنگال، آنوراگ کاشياپ و راج کومار گوپتا نيز براي توليد فيلم قرارداد بسته است.
    مجيدي سابقه دريافت 32 جايزه بين‌المللي دارد و براي "بچه‌هاي آسمان" در سال 1999 نامزد اسکار بهترين فيلم غير‌انگليسي‌زبان شد. او درباره پروژه جديد خود گفت: "هميشه مي‌خواستم فيلمي در شرق بسازم، بخصوص در هند که مشترکات فرهنگي بسيار با ايران دارد."
    آخرين فيلم سينماگر سرشناس ايراني "آواز گنجشک‌ها"ست که در مراحل فني بسر مي‌برد و احتمالا نخستين نمايش آن در جشنواره بيست و ششم فيلم فجر خواهد بود. در اين فيلم حسين محجوب تنها بازيگر حرفه‌اي است و ساير بازيگران ناشناس هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com