1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 353  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607240208  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۱۸:۲۸
    ۱۳۸۶/۰۷/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

اتحاديه تهيه‌كنندگان فيلم:

فدراسيون تهيه‌كنندگان را به رسميت نمي شناسيم

اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع‌كنندگان فيلم سينماي ايران اعلام كرد كه هرگز تشكيل مركزي به نام "فدراسيون تهيه‌كنندگان " را به رسميت نشناخته و نمي‌شناسد و چنين تشكيلاتي به تأييد هيچ مسئولي در اين اتحاديه، به خصوص رئيس شوراي مركزي نرسيده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اداره كل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه‌اي و خانه سينما به تازگي از تشكيل فدراسيون تهيه‌كنندگان خبر داده بودند.
    در بيانيه اتحاديه‌تهيه‌كنندگان كه در قالب پنج بند تنظيم شده آمده است: لازم مي‌داند با توجه به فرافكني‌هاي برخي از مسئولان ديگر صنوف سينمايي، نكاتي جهت تنويرافكار عمومي و همكاران سينمايي به اطلاع برساند.
    اين بيانيه افزود: اتحاديه تهيه‌كنندگان همان گونه كه قبلا نيز اعلام كرده است، تشكيلاتي به نام "فدراسيون تهيه‌كنندگان" را به رسميت نمي‌شناسد.
    شوراي مركزي اتحاديه تهيه‌كنندگان تصميمات آن جلسه را مورد تائيد قرار داده است و در آن چارچوب آماده اقدامات بعدي مي‌باشد.
    بيانيه اتحاديه‌تهيه‌كنندگان ادامه داد: اخيرا جلسه‌اي در معاونت سينمايي تشكيل شد كه رئيس شوراي مركزي اين اتحاديه نيز در آن حضور داشت. رئيس شوراي مركزي در اين جلسه اعلام مي‌كند كه نظر نهايي منوط به بحث، بررسي و اعلام‌نظرشوراي مركزي است كه دراين جلسه‌نيز هيچ‌گونه بحثي درباره "فدراسيون" مطرح نشده است.
    در دومين نشست شوراي مركزي اتحاديه تهيه‌كنندگان كه 22 مهرماه تشكيل شد، مباحث جلسه معاونت سينمايي ادامه يافت و به تصميماتي منجر شد و مصوبات اين جلسه براي اطلاع مسئولان كتبا ارسال خواهد شد.
    در بخشي از اين بيانيه آمده است: انتظار داشتيم يكي از اصناف مهم سينماي ايران در اين وانفساي مسايل و مشكلات، كمي هم به مسئوليت‌هاي حرفه‌اي و صنفي خويش عمل كند.
    بيانيه اتحاديه تهيه‌كنندگان در پايان افزود: لازم است اعلام نمائيم كليه تهيه‌كنندگان سينماي ايران، فارغ از عضويت در صنفي ديگر يا فعاليت در حرفه‌اي ديگر، همچنان مورد حمايت اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع‌كنندگان فيلم سينماي ايران بوده و خواهند بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com