1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 501  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606300002  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۹:۵۵
    ۱۳۸۶/۰۶/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم‌هاي جشنواره توکيو مشخص شد

برگزار‌کنندگان بيستمين جشنواره بين‌المللي فيلم توکيو (28 مهر تا ششم آبان) اسامي فيلم‌هاي حاضر در بخش‌هاي مختلف جشنواره امسال را اعلام کردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، ورايتي اعلام کرد همان طور که قبلا اعلام شده بود جشنواره امسال با نمايش با تريلر ژاپني "عقاب نيمه‌شب" به کارگرداني ايزورو ناروشيما آغاز مي‌شود و با درام تاريخي "ابريشم" به کارگرداني فرانسوا ژيرار به پايان مي‌رسد.
در ميان 15 فيلم بخش مسابقه مي توان اشاره کرد به درام "بر من حکومت کن" مايک بايندر درباره حادثه 11 سپتامبر، درام "فرشته سنگي" ساخته کري اسکوگلند با بازي الن برستين، فيلم عاشقانه "حافظ" به کارگرداني ابوالفضل جليلي و با بازي کاميکو آسو ژاپني در نخستين نقش بين المللي خود و "سال هاي اول ـ اريک نيچه" به کارگرداني جاکوب توسن با فيلمنامه‌اي از لارس فن ترير درباره تلاش‌هاي يک کارگردان که بر مبناي تجربيات خود او ساخته شده است.
    در اين بخش فيلم‌هاي Crossing Over جين چن، "پارک کردن خطرناک" پيتر هوويت و "مار خونين زير خورشيد" يو ناکي براي اولين بار در دنيا در جشنواره توکيو نمايش داده مي‌شوند. در بخش نمايش‌هاي ويژه در مجموع 20 فيلم پخش مي‌شود که از فيلم‌هاي مطرح آن مي توان به انيميشن Surf s Up اش برانون و کريس باک، "انجل" فرانسوا اوزون، "يک قلب توانا" مايکل وينترباتم، "زنگ شيرجه و پروانه" جولين شنيبل، "فيلم سيمپسن‌ها" ديويد سيلورمن، "کلاغ ها" تاکشي ميکه و "همنام" ميرا نائير اشاره کرد.
    در بخش "بادهاي آسيا ـ خاورميانه" نيز 30 فيلم به نمايش درمي آيد که شامل يک بخش مرور آثار ادوارد يانگ، فيلمساز فقيد تايواني است که اخيرا درگذشت. در اين بخش پنج فيلم از يانگ به نام‌هاي "در زمانه ما" (1982)، "آن روز در ساحل" (1983)، "داستان تايپه" (1985)، "وحشت آفرينان" (1986) و "يي يي: يک يک و يک دو" (2000) پخش مي‌شوند. "چند روز بعد" ساخته نيکي کريمي از ايران، "نفس" کيم کي دوک و "اکسدوس" پنگ هو- چيونگ، از ديگر از فيلم‌هاي اين بخش هستند.
    در بخش "چشمان ژاپن" هم 9 فيلم ژاپني به نمايش درمي‌آيد، از جمله فيلم‌هاي "بخور و فرار کن ـ هفت شياد زيبا" ساخته مامورو اوشي. دو بخش جديد نيز به جشنواره امسال اضافه شده: "سينماي جهان" که در آن هشت فيلم تحسين‌شده جشنواره‌هاي اروپايي نمايش داده مي شود و "توکيو در فوکوس" که در آن 50 فيلم که داستان آنها در مرکز ژاپن اتفاق مي افتد، پخش مي شود. بازار فيلم جشنواره بين‌المللي فيلم توکيو نيز از 22 تا 24 اکتبر با شرکت 51 توزيع‌کننده ژاپني و 44 شرکت خارجي برپا مي شود.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com