1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 338  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605310205  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۳۱:۱۸
    ۱۳۸۶/۰۵/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«رضا ميركريمي» در جلسه داوران فيلم كوتاه جشن سينما عنوان كرد

خانه سينما متعلق به همه سينماي ايران است

مديرعامل خانه سينما گفت: خانه سينما متعلق به همه سينماي ايران است و اميدواريم در كنار همدلي صنوف سينماي ايران بتوانيم جشن امسال را باشكوه برگزار كنيم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي انجمن صنفي فيلم كوتاه ايران، جلسه مشترك هيئت داوران فيلم كوتاه جشن سينماي ايران با حضور پرويز پرستويي(دبير)،رضا ميركريمي (مدير عامل خانه سينما) وكمال فرهنگ (رئيس هيات مديره انجمن فيلم كوتاه ايران) برگزار شد.
    بنا بر اين گزارش، در ابتدا پرويز پرستويي دبير جشن يازدهم ضمن ابراز خوشحالي از حضور در جمع هيات داوري فيلم كوتاه ،از علاقه‌مندي خود به فيلم كوتاه سخن گفت.
وي اظهار داشت: من براي اولين بار با ايفاي نقش در فيلمي كوتاه وارد سينما شدم به همين دليل نيز علاقه جدي به سينماي كوتاه دارم.
    وي تاكيد كرد: سينماي كوتاه صادق‌ترين وصميمي‌ترين فضا را براي سينماي ايران ايجاد كرده است.
    وي گفت: تلاش بر اين بود تا بخش فيلم كوتاه جشن يازدهم را به‌صورت مستقل برگزار كنيم اما با كارشناسي از سوي هيئت مديره انجمن فيلم كوتاه ايران، تصميم بر آن شد تا براي اين دوره همانند سال‌ها‌ي گذشته برنامه‌ريزي شود.
    پرستويي صيانت از آراء هيات داوران فيلم هاي كوتاه ، مستندوبلند را از اهداف مهم جشن اين دوره برشمرد و ابراز اميدواري كرد تا يازدهمين جشن سينماي ايران در شكلي منسجم و متفاوت از سال‌هاي گذشته برگزار شود .
    در ادامه، رضا مير كريمي مدير عامل خانه سينما ضمن ابراز خشنودي از حضور انجمن فيلم كوتاه ايران در جشن يازدهم گفت: خانه سينما متعلق به همه سينماي ايران است و اميدواريم در كنار همدلي صنوف سينماي ايران بتوانيم جشن امسال را باشكوه برگزار كنيم.
    ميركريمي افزود: من سال‌هاست كه با فيلم كوتاه و فيلمسازان اين عرصه ارتباط خوبي دارم و در جشن يازدهم نيز تاكيد دارم تا تفاوتي بين فيلم كوتاه، مستند و فيلم بلند وجود نداشته باشد.
    وي اظهار داشت: مشاركت صنفي مي‌تواند جشن يازدهم را به جشني تاثيرگذار تبديل كند و در همين راستا نيز، مراسم قدرداني از هيئت انتخاب،داوري وشوراي اجرايي صنوف در كنار جشن سينما برگزار مي‌شود.
    ميركريمي تاكيد كرد: اجراي دقيق داوري و ارزشيابي فيلم‌هاي كوتاه جشن سينما بايد براي هيئت داوري در اولويت باشد.
    وي تصريح كرد: در تلاش هستيم تا در اين دوره با افزايش و اهدا تنديس يا ديپلم افتخار به آثار كوتاه تجربي (اكسپريمنتال) توجه ويژه‌اي نماييم.
    در پايان، كمال فرهنگ رئيس هيئت مديره انجمن فيلم كوتاه ايران نيز از نگرش دقيق و هوشمندانه دبير جشن و مدير عامل خانه سينما نسبت به سينماي كوتاه قدرداني كرد و ابراز اميدواري كرد تا با اهداي تنديس يا ديپلم افتخار به بخش تجربي شاهد حضور تعداد بيشتري از فيلمسازان تجربي در دوره هاي آتي باشيم.
    در اين نشست داريوش ياري (نماينده اجرايي) و امير شهاب رضويان (نماينده هيئت داوران) نيز درباره اهميت آثار كوتاه در جشن سينما به ايراد سخن پرداختند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com