1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 323  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605240201  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۶:۵۵
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

رئيس رفت، كلاهي براي باران آمد

فيلم «رئيس» ساخته مسعود کيميايي در 48روز نمايش در تهران حدود 270ميليون تومان فروخت و از دور اکران خارج شد و جاي خود را به فيلم «کلاهي براي باران» داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «کلاهي براي باران» را مسعود نوابي کارگرداني کرده است و بازيگراني چون رضا عطاران، جواد رضويان، مهران غفوريان و حديث فولادوند در آن بازي مي کنند. نوابي سال گذشته هم فيلم «قلقلک » را با حضور کمدين هاي تلويزيون، مقابل دوربين برد که اين فيلم نتوانست در اکران، مخاطب چنداني جذب کند، هر چند خود نوابي معتقد است که قلقلک چون در شرايط نامناسبي اکران شد، نتوانست خوب بفروشد، اما کلاهي براي باران ، حتما به فروش خوبي دست مي يابد. سال 76 داوود موثقي فيلم «کليد ازدواج» را با حضور بازيگران سريال طنز «ساعت خوش » کارگرداني کرد با اين ذهنيت که اين فيلم خواهد توانست گيشه پر باري داشته باشد، در همان سال هم بازيگراني که هر شب در تلويزيون ديده مي شدند، نتوانستند مردم را به سينماها بکشانند، اکنون بايد منتظر ماند و ديد «کلاهي براي باران» چه مي کند؟ فيلم «نصف مال من نصف مال تو» در 2هفته اکران حدود 130ميليون تومان فروخته است ، اين رقم براي کارگرداني چون وحيد نيکخواه آزاد، رقم قابل ملاحظه اي است و شايد او را از سينماي کودک به طرف سينماي کمدي ، خانوادگي سوق دهد. فيلمهاي «محاکمه» و «پاداش سکوت» همزمان اکران شدند، اولي را ايرج قادري کارگرداني کرده و دومي را مازيار ميري.
محاکمه در مدت اکران ، فروش خود را از مرز 100ميليون تومان عبور داده اما «پاداش سکوت» حدود 82ميليون تومان فروخته است. فيلم «قاعده بازي» هم در هفته اول اکران حدود 35ميليون تومان فروخته است.
    قاعده بازي يکي از فيلمهاي گران و پربازيگر سينماي ايران است که براي رسيدن به سرمايه اوليه بايد بتواند «گيشه» داغي را فراهم کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com