1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 329  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605100204  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۴:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۵/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

معارفه مدير عامل فارابي

ارائه انديشه ناب اسلامي با توليد کالاي فرهنگي ميسر است

مراسم معارفه مدير عامل جديد بنياد سينمايي فارابي صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي، معاون امور سينمايي وزير ارشاد و جمعي ديگر از مسئولان در بنياد سينمايي فارابي برگزار شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در ابتداي اين مراسم و پس از پخش سرود مقدس جمهوري اسلامي و تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد، حجت الاسلام والمسلمين خاموشي عضو هيأت امناء بنياد سينمايي فارابي به ايراد سخن پرداخت.
    وي با اشاره به اينکه فارابي از ابتدا تاکنون سير تحول مثبت را پشت سر گذاشته، اين پيشرفت را مرهون مديران فارابي دانست و گفت: تعامل هنرمندان با بنياد سينمايي فارابي ثمرات بسياري را براي سينماي ايران به ارمغان آورده که اين ثمرات با توجه به فعاليت ها و طول عمر بنياد کارنامه اي موفق و قابل قبول است. چرا که در اين مدت فارابي توانسته وظيفه اصلي خود که همان وظيفه سياستگزاري و هدايتگري است را بر اساس اساسنامه انجام داده است.
    عضو هيأت امناء بنياد سينمايي فارابي در ادامه افزود: حال زمان آن فرارسيده که عملکرد بنياد فارابي را مورد تحليل قرار دهيم و مشاهده کنيم که اين بنياد تا چه اندازه توانسته در راستاي وظايف محوله توفيق داشته باشد و در ادامه بايد چه اندازه تلاش کند تا فعاليت هايش را از لحاظ کيفي بهبود ببخشد.
    دکتر خاموشي سپس مهمترين ارکان پشتيباني فارابي از سينما را هدايت نوع توليد و انديشه نويسنده و فيلمساز عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامي هدف فرهنگي متعالي دارد، بنابراين اگر بخواهيم در مقابل تهاجم فرهنگي بايستيم و خودمان را در جهان اثبات کنيم، بايد هنرمندانمان دقيق ترين نوع انديشه را در ميدان عمل عرضه کنند. ما بايد براي جلوه گري انديشه ناب اسلامي خود کالاي فرهنگي توليد کنيم و رسيدن به اين هدف تنها با همفکري و تعامل و پشتيباني انديشه ميسر خواهد شد. اميدوارم فارابي در ادامه مسير خود اين اهداف بلندمرتبه را مد نظر قرار دهد و روي آن فکر و انديشه کند.
    عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تقدير از عملکرد چهار ساله عليرضا رضاداد در بنياد سينمايي فارابي گفت: رضاداد فردي آشنا و بنام در عرصه سينماست و رابطه بسيار نزديکي با اصحاب اين هنر دارد. خدمات وي در اين مدت کاملاً مشهود است و نام او در تاريخ سينماي ايران ثبت خواهد شد.
    وي در پايان از مجيد شاه حسيني مدير عامل جديد فارابي به عنوان مديري کارآمد با کارنامه اي پربار در عرصه مديريتي و فرهنگي نام برد و گفت: قاعده نظام اعتباري همين است؛ يکي مي رود و يکي مي آيد. اما ما بايد در اين مسير به وظيفه خود به نحو احسن عمل کنيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com