1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 553  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512260006  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۳:۲۶
    ۱۳۸۵/۱۲/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

ميليونرهاي هاليوودي‌

بعد از اين جوليان رابرتز براي نگهداري از فرزندان دوقلويش سينما را يك سال است كه ترك كرده، ديگر هيچ ستاره زني در هاليوود به ركوردش كه 20 ميليون دلار براي هر فيلم بود نرسيد.

    رابرتز محبوب‌ترين ستاره زن در هاليوود براي يك دهه بود ولي حالا كه سينما را موقتاً ترك كرده است از جدول 10 ستاره گرانقيمت زن هم خارج شد ولي همه منتظر بازگشت‌اش هستند تا دوباره ركورد را بالا ببرد و تماشاگران را به سالن‌هاي سينما بكشاند. او آخرين بار در سال 2005 در فيلم «نزديك‌تر» ساخته مايك نيكولز بازي كرد.
    آنچه مي خوانيد جدول گران‌ترين ستارگان زن هاليوود است:

1- نيكول كيدمن‌
    دستمزد براي هر فيلم 16 تا 17 ميليون دلار
    كيدمن در سال 2002 به خاطر بازي در «ساعت‌ها» برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول زن شد. وقتي صحبت از انتخاب نقش مي‌شود او بيشترين نوسان را در اين انتخاب نشان داده است. او از فيلم‌هاي پرهزينه و درجه اول تا فيلم‌هاي كوچك و مستقل و به اصطلاح هنري بازي مي‌كند و دايره كاري‌اش از كار با كارگردانان بزرگي مثل استنلي كوبريك و بيل كاندان تا بازلرمن را شامل مي‌شود. او در سال 2006 نيز همچنان به اين روال ادامه داد و در «خز» تصوير تخيلي از دايان آربوس بازي كرد. سال آينده نيز در فيلم جديد و پرهزينه بازلرمن «استراليا» بازي مي‌كند وي در دو فيلم «همسران جعلي» و «جادوشده» در دو سال متوالي ناموفق بودند. با اين وجود او هنوز در اوج است. سال آينده بايد منتظر حضور او در «قطب‌نماي طلايي» ساخته كريس وايتس بود.

2- ريس ويترسپون‌
    دستمزد براي هر فيلم 15 ميليون دلار
    اين ستاره جوان كارش را با بازي در فيلم‌هاي كمدي رمانتيك آغاز كرد و هرگز از او به عنوان يك بازيگر نام برده نمي‌شد تا اين كه در سال 2005 با بازي در نقش جون كارتركش در فيلم «راه را طي كن» برنده جايزه اسكار شد ولي تمام فيلم‌هاي قبلي او «آلاباماي محبوب من» و دو قسمت «قانوناً بلوند» همه موفق بودند. او سال گذشته از همسر بازيگرش رايان فيليپس بعد از هفت سال جدا شد تا هنوز در اوج شهرت و خبرسازي باقي بماند. سال آينده او را در«خط» خواهيم ديد.

3- رنه زلوگر
    دستمزد براي هر فيلم 15 ميليون دلار
    حضورش در فيلم «خاطرات بريجيت‌جونز» در سال 2001 و «شيكاگو» در سال 2002 باعث شهرتش شد ولي حضورش در «كوهستان سرد» در سال 2005 منجر به اين شد كه جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل زن را بگيرد.
    بعد از اين واقعه او مقامش به عنوان يك ستاره درجه اول تثبيت شد. اواخر سال گذشته فيلم «خانم پاتر» كه او در آن نقش بئاتريكس پاتر را بازي كرده بود به نمايش درآمد. او در اين فيلم بازي در يك فيلم اروپايي و در كنار ستارگان اروپايي را نيز تجربه كرد. سال آينده فيلم ترسناك و دلهره‌آور «پرونده 39» را از او خواهيد ديد.

4- درو باريمور
    دستمزد براي هر فيلم 15 ميليون دلار
    كارش را در سال 1982 با فيلم «ائي‌تي» آغاز كرد ولي حالا او به جرگه ستارگاني پيوسته است كه از دوران كودكي در سينما بازي مي‌كردند. او از خانواده بزرگ باريمور است كه نزديك به يك قرن در هاليوود سابقه دارند.
    «50 قرار ملاقات اول» در سال 2004 منجر به موفقيت او شد و او را كه بعد از بازي در دو فيلم «فرشتگان چارلي» به اوج محبوبيت رسانده بود دوباره به يك ستاره خبرساز تبديل كرد. آخرين فيلم او كه البته در ابتداي سال 2007 يعني در آخرين روزهاي سال 1385 عرضه شد «موسيقي و ترانه» بود كه در آن با هيو گرانت همبازي بود. سال آينده دو فيلم دارد «اول كوچولو» و «خوش‌شانسي تو».

5- كامرون دياز
    دستمزد براي هر فيلم 15 ميليون دلار
    او موفق شد به دومين ستاره زني تبديل شود كه براي يك فيلم 20 ميليون دلار دستمزد دريافت كرد، ولي هاليوود آن اطميناني را كه به رابرتز داشت به او ندارد. او در سال 2005 در فيلم «جاي پاي او» در كنار توني كولت و شرلي مك‌لين بازي كرد. آخرين فيلم‌‌اش نيز يك فيلم كمدي رمانتيك پرستاره «تعطيلات» بود كه در آن هم بازي كيت وينسلت، جودلاو، جك بلك بود و در آن 15 ميليون دلار دستمزد دريافت كرد تا خود را در فهرست ستارگان 15 ميليون دلاري هاليوود قرار دهد.
    سال آينده او را در يك فيلم انيميشن مي‌بينيد يا بهتر است بگوييم مي‌شنويد. او در فيلم«شرك3» صحبت مي‌كند كه از حالا حساب ويژه‌اي روي آن باز شده است.

6-هالي بري‌
    دستمزد براي هر فيلم 14 ميليون دلار
    بري نيز جز ستارگان اسكاري اين فهرست است، او در سال 2002 با بازي در«مجلس رقص هيولاها» برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول زن شد. او در ضمن تنها ستاره‌اي سياه‌پوست اين فهرست است و از اين نظر هم نمونه‌اي محسوب مي‌شود.
    ولي سال‌هاي 2003 و 2004 برايش خوش‌يمن نبودند و دو فيلم‌اش«گوتيكا» و «زن گربه‌اي» هر دو شكست خوردند و در نهايت «زن گربه‌اي» سر از جوايز تمشك طلايي درآورد.
    حضورش در «مردان ايكس» دوباره او را به اوج برگرداند. سال گذشته او را در سومين و آخرين قسمت از مجموعه سه‌گانه«مردان ايكس» ديديم. سال آينده نيز 2 فيلم در نوبت نمايش دارد. «غريبه عالي» كه او در آن نقش مقابل بروس ويليس را بازي مي‌كند و فيلم اشك‌انگيز «آن چه ما در آتش از دست داديم» كه او در آن در كنار بنيچيودل تورو بازي مي‌كند. او اخيراً قرارداد بازي در نقشي را امضا كرد كه همه را شگفت‌زده مي‌كند. احتمالاً سال ديگر او را در فيلم«عمل سطح بالا» در نقش يك زن سفيدپوست خواهيد ديد!

7-شارليز ترون‌
    دستمزد براي هر فيلم 10 ميليون دلار
    ستاره اهل آفريقاي جنوبي نفر بعدي فهرست است، او نيز جايزه اسكار دارد و اين جايزه را در سال 2004 به خاطر«هيولا» كسب كرد.
    او به سرعت به شهرت رسيد و به ستاره‌اي درجه اول تبديل شد، در سال 2005 به خاطر بازي در «اوون فلوكس» 10 ميليون دلار دستمزد گرفت. ولي فيلم چندان موفق نبود. در عوض بازي‌اش در «سرزمين شمالي» او را دوباره به عنوان يك بازيگر توانمند مطرح شد.
    سال آينده او ترجيح داده است كه نقش‌هاي كوچك‌تر را برعهده بگيرد. سال آينده او سه فيلم در نوبت نمايش دارد «فريس ريل»، «نبرد در سياتل» و «يخ در انتهاي جهان»

8-آنجلينا جولي‌
    خبرسازترين چهره سال، ازدواج‌اش با براد پيت او را دوباره به اوج رساند و خبرساز كرد، از طرف ديگر او سال گذشته بيشتر در آفريقا و آسياي جنوب شرقي گذراند.
    «آقا و خانم اسميت» كه او با پيت در آن همبازي بود و 388 ميليون دلار فروخت، در سه سال گذشته او سه فيلم داشت «آن سوي مرزها»، «گرفتن زندگي» و «كاپيتان اسكاي و جهان آينده»
    سال گذشته در فيلم رابرت دنيرو «چوپان خوب» بازي كرد. سال آينده نيز«يك قلب قوي» را در نوبت نمايش دارد. او براي«آقا و خانم اسميت» 10 ميليون دلار دستمزد گرفت.

9-كريستين دانست‌
    دستمزد براي هر فيلم 8 تا 10 ميليون دلار
    «اسپايدرمن» ناگهان او را به يك ستاره درجه يك تبديل كرد، او جوان‌ترين ستاره فهرست است و تنها 25 سال سن دارد.

حضورش در سال 2005 در فيلم«اليزابت تاون» كه او 8 ميليون دلار بخاطرش دستمزد گرفت يك شكست بود. ولي حضورش در «اسپايدر من 2» او را دوباره به يك ستاره طراز اول تبديل كرد.
    سال گذشته براي دومين بار با سوفي كاپولا همكاري كرد و نقش ماري آنتوانت را در فيلمي به همين نام از او بازي كرد.
    اين فيلم در مراسم اسكار تنها يك جايزه اسكار به خاطر طراحي لباس برد ولي نشان‌گر اين بود كه او به يك بازيگر قابل توجه تبديل مي‌شود.
    سال آينده او دوباره در نقش مري جين در«اسپايدر من3» حضور خواهد يافت.

10-جنيفر آنيستون‌
    دستمزد براي هر فيلم 8 ميليون دلار
    همسر سابق براد پيت و ستاره سابق مجموعه تلويزيوني بسيار محبوب «دوستان» بالاخره پايش به سينما باز شد و بين ساير بازيگران مجموعه از همه موفق‌تر شد.
    در سال 2006 حضورش در «به هم زدن‌» هم پرفروش بود و هم اين كه شايعات نامزدي او با وينس وان را سر زبان‌ها انداخت.
    در سال 2006 فيلم«از خط خارج شده‌» را نيز داشت كه بيشتر يك فيلم مستقل و كوچك بود.
    او در سال 2006 براي نخستين‌بار كارگرداني را نيز تجربه كرد و يك فيلم كوتاه به نام«اتاق 10» را ساخت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com