1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 375  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512120005  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۱:۵۷
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

در نامه‌اي به رئيس جمهور

محمد شيرواني جايزه‌‌اش را به خانه سينما اهداء كرد

«محمد شيرواني» در پي اهداي جايزه 5 ميليوني رئيس جمهور به 3 سينماگري كه از حضور در جشنواره دانمارك انصراف دادند در نامه‌اي جايزه‌اش را به خانه سينما اهداء كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در اين نامه آمده است: سال گذشته در پي هتك حرمت كاريكاتوريست دانماركي به ساحت مقدس پيامبراكرم (ص) فيلم‌هايم را از يكي از فستيوال‌هاي دانماركي خارج كردم تنها به خاطر يك عقيده نه چيز ديگري. مدتي بعد به دعوت شما در دفتر رياست جمهوري حاضر شدم و در آن ملاقات كوتاه به همراه چند تن از سينماگران تقدير نامه اي از شما دريافت كرديم.
    در ادامه اين نامه آورده است: از اظهار لطف شما در آن تقدير نامه همچنان سپاسگزارم اما براي من آن تقدير نامه با تقدير نامه‌هاي ديگري كه در اين چند ساله در مجامع ملي و بين‌المللي دريافت كرده‌ام هم ارزشند، با اين تفاوت كه تقدير نامه جنابعالي به عقيده‌ام داده شده بود و نه فيلم‌هايم.حال يكسال از آن ماجرا گذشته و صبح چهارشنبه گذشته 9 اسفند خبر اختصاص جايزه پنج ميليوني رئيس جمهور به 3 تن از سينماگران ايراني را در مطبوعات خواندم. خبر طوري تنظيم شده بود كه گويي همين ديروز با جنابعالي ديدار داشته‌ام. ظاهرا در طول اين مدت با پيگيري‌هاي مداوم جناب شمقدري مشاور محترم هنري رئيس جمهوري، متناسب با سال پيامبر اعظم(ص) مبلغي را به عنوان جايزه به سينماگران ايراني (احمد مير علايي، جميل رستمي و محمد شيرواني)‌اختصاص داده‌ايد.
    در انتها شيرواني متذكر شده است:اين جايزه متعلق به سينماي ايران است. سينمايي كه در اين سال‌ها افتخارات فراواني را براي ايران به ارمغان آورده است.من اين جايزه را به خانه سينماي ايران كه خانه همه سينماگران ايراني است تقديم مي‌كنم.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com