1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 290  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512030009  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۲:۲۶
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«چند روز بعد» در جشنواره مكزيكوسيتي

نيكي كريمي فيلم تازه اش را در انگلستان جلوي دوربين مي برد

نيكي كريمي بازيگر و كارگردان سينما در جمع خبرنگاران در حاشيه جشنواره برلين از توليد مستند جديدي كه در انگلستان در دست تهيه دارد، خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، نيكي كريمي در اين باره گفته است كه در اين فيلم مستند به زندگي و روابط ايرانيان مقيم اين كشور و مسئله مهاجرت مسائل مربوط به انگلستان مي پردازد.
    اين هنرمند سينماي ايران همچنين افزود كه تا به حال توليدكنندگان اروپايي و آمريكايي پيشنهادهاي متعددي در مورد همكاري و بازي در فيلمهاي «توليد خارج از ايران» به او داده اند. ولي او مي خواهد در ايران، «كشوري كه دوست دارد و در آن زندگي مي كند و با فرهنگ و مردمش آشناست». كار و بازي كنند.
    اين در حالي است كه دومين ساخته نيكي كريمي همچنان به حضور خود در عرصه هاي بين المللي ادامه مي دهد. فيلم سينمايي «چند روز بعد» به كارگرداني نيكي كريمي در بخش مسابقه جشنواره فيلم مكزيكوسيتي به نمايش درمي آيد.
    جشنواره بين المللي مكزيكوسيتي از 21 فوريه تا چهارم مارس 2007 (دوم تا 13 اسفند 86) در پايتخت مكزيك برگزار مي شود. اين جشنواره از مهمترين رويدادهاي سينمايي مكزيك و به نوعي معتبرترين جشنواره آمريكاي لاتين است. «چند روز بعد» به تهيه كنندگي محمدرضا تختكشيان در جشنواره امسال فيلم فجر به نمايش درآمد.
    فيلم سينمايي «چند روز بعد» يك اثر اجتماعي و خياباني است كه كريمي پس از «يك شب» روي صندلي كارگرداني آن نشست. اين فيلم داستان زندگي زني به نام شهرزاد را روايت مي كند كه بايد براي زندگي خود تصميم مهمي بگيرد. در اين زمان او مي خواهد انتخاب كردن در شهري مثل تهران را تجربه كند.
    در اين فيلم علاوه بر كريمي، نيلوفر خوش خلق،‌ حسام نورايي و احسان اماني نيز ايفاي نقش مي كنند. شادمهر راستين فيلمنامه نويس، حسين جعفريان مدير فيلمبرداري،‌ ايرج رامين فر طراح صحنه و لباس، پرويز آبنار صدابردار و رضا نوروزي مديرتوليد در اين پروژه همكاري مي كنند. موسيقي فيلم هم در ارمنستان توسط پيمان يزدانيان ضبط شده است. «چند روز بعد» در بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر در بخش جشنواره جشنواره ها به نمايش درآمد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com