1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 546  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511050201  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۰۰:۴۲
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهترين بازيگران نقش مكمل مرد و زن در سال 2006

بهترين بازيگران نقش مكمل مرد و زن در سال 2006 به شرح ذيل مي باشد:

كون كانا شرما ـ (امكارا)
اين بازيگر جوان و تازه كار دو سال است كه پا به عرصه بازيگري گذاشته است وي همه را در نقش همسر لانگو ايتاگي در امكارا تحت تأثير قرار داد. وي در اين فيلم نقش زني خانه دار را ايفا مي كند كه وظايف اش را به خوبي مي داند.

كايرن كر (فنا و هرگز نگو خداحافظ)
معمولاً نقش مادران را ايفا مي كند. كه خير فرزندانش را مي خواهد اما در «فنا»، و «هرگز نگو خداحافظ» نقش زني به شدت هوشمند را دارد كه به دنبال سنت ها و تثبيت علاقه در خانواده است. ايكاش در «زعفراني رنگم كن» نقش پررنگتري داشت.

نيها دوپيا (چوب چوب كه)
گرچه در اين فيلم كرينا و شاهد كاپور هم ايفاي نقش مي كردند اما نيها دوپيا صحنه ها و ديالوگ هاي بهتري و حتي نقش جذابتري داشت. گويا او تمامي راهنمايي هاي پريا دارشان (كارگردان) را به گوش سپرده بود.

بيپاشا باسو (امكارا و دهوم 2)
در «دهوم 2» نقش دختري هندي ساكن برزيل را دارد كه هندي حرف مي زند اما با آداب و رسوم برزيلي هم آشنايي دارد. ايشاكوپيكار (دان): در اين نقش كوتاهي دارد اما در همان سه يا چهار صحنه اي كه مقابل شاهرخ خان حضور دارد، خوب ظاهر مي شود.

سندهيا مري دل (موعد)
بازيگري به شدت بااستعداد است سال گذشته در «صفحه سه» ايفاي نقش كرد. «موعد» فيلم شكست خورده اي به لحاظ تجاري است اما هركسي كه اين فيلم را ديده نتوانسته بازي سندهيا را ناديده بگيرد. وي در موعد نقش بازيگر تئاتر و پاره وقت را دارد.

آچينت كور (شركت)
در اين فيلم او براي نجات جان همسرش، برادر خود را به زندان مي اندازد. وي در نقش زني از طبقه مرفه است كه فقط به كسب و كار و خانواده اش اهميت مي دهد.

معصومي ماكهيجي (يك لحظه)
در اين فيلم نقش شخصيتي را دارد كه هراس و تشويش كانگانا رانات است. وي به شدت ترسناك جلوه مي كند. وي بازيگري گمنام است كه تنها چند فيلم را در كارنامه دارد.

سيمونه سينگ (قارون بودن)
او جنبه پيچيده اي از كاراكترش را در «قارون بودن» نشان مي دهد وي عامل اصلي تمامي اعمال جنايت كارانه برادر جوانتر خود است اما در همسري ستودني براي يومان ايراني است.

ترانا راجا (عاشق عوارض جانبي دارد)
قطعاً نود و نه درصد از تماشاگران او را نمي شناسند. وي نقش خواهر راهول بس را در اين فيلم ايفا كرد. ترانا راجا نقش زني شهري و تحصيل كرده را در اين فيلم داشت.

ديليپ پرابهاواكر (ادامه ماجراهاي موناباي)
وي نقش ماهتما گاندي را در اين فيلم ايفا مي كند و به كمك فيلمنامه و ديالوگ هاي عالي پرابهاواكر به شدت خيره كننده ظاهر مي شود.

آبهشيك باچان (هرگز نگو خداحافظ)
وي رفتاري بچه گانه دارد و احساساتي است. وي مي كوشد همسرش را راضي نگه دارد. اما از درون ناشاد و گيج است قطعاً آبشيك يكي از بهترين بازيگران نقش مكمل در سال گذشته است.

ارشد وارسي (ادامه ماجراهاي موناباي)
بازيگري كمدين است كه در اين فيلم به شدت خوش مي درخشد.

آميتاب باچان (هرگز نگو خداحافظ)
ايفاگر نقش «سام» كه به ندرت مي توان بازيگري جايگزين براي او در اين فيلم پيدا كرد. ناوين نيشجل  بازگشت بازيگر با استعداد اواخر سالهاي 1970 و 1980 به دنياي سينما. بازي وي از نكات حيرت انگيز اين فيلم بود.

آكشي كانا (سي و شش شهر چين)
خيلي از منتقدان اعتقاد دارند بدون حضور كانا در اين فيلم، «سي و شش شهر چين» به موفقيت نمي رسيد.

سلمان شاهد (كابل اكسپرس)
بازيگري از كشور همسايه كه در اين فيلم نقش يك پاكستاني و از گروه طالبان را ايفا مي كند.

كونال كاپور (زعفراني رنگم كن)
در اين صحنه گروهي از بازيگران حضور دارند. اما او تنها كسي است كه از ارائه تيپ دوري مي كند. كاراكتر او، مشكلات، واماندگي ها و ناامني ها را نشان مي دهد. او فقط يك فيلم در پرونده خود دارد اما در «زعفراني رنگم كن» همه را غافلگير مي كند.

سانجي دات (آنتوني كجاست)
پس از تماشاي اين فيلم خيلي ها اعتقاد داشتند كه سانجي دات بايد در نقش اصلي حضور مي يافت يا رمان فيلم را به سي دقيقه كاهش مي دادند و صحنه هاي او را تنها مي گنجاندند. شايد سانجي دات در 50 فيلم نقش جنايت كار را ايفا كرده باشد اما هر بار متفاوت ظاهر مي شود.

ناناپاته كار (تاكسي شماره 9211)
تماشاگران شيفته داد و بيدادهاي وي در صحنه ها هستند وي نقش راننده تاكسي در اين فيلم دارد. اين فيلم مصداق رخنه موج نور در باليوود است.

چانكي پاندي (مي بينمت، آپنه آپنه پول پول)
اين بازيگر قديمي بازگشت موفق آميزي به عرصه بازيگري داشت! شايد بهترين بازي هايش را در اين فيلم ها ارائه كرده باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com