1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 465  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510260217  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۸:۲۶
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

با ادعاي مبارزه با تروريسم

اف‌بي‌آي از هاليوود كمك خواست

درنشستي كه اواخر هفته گذشته با حضور مقامات اف‌بي‌اي و مشاهير هاليوود برگزار شد، اف‌بي‌آي از هاليوود خواست تا در قالبي واقع‌گرايانه‌تر، تلاش اف‌بي‌اي براي مبارزه با تروريسم را به تصوير بكشد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري رويترز، در اين نشست 4 ساعته كه با نام «اف ‌بي ‌اي ـ جنايت لازمه كار نويسندگان» در لس‌آنجلس برگزار شد،«گرج وينگ»، نماينده ويژه اف‌بي‌اي خطاب به حضار هاليوودي كه اكثرا نويسندگان استوديوهاي بزرگ هاليوود بودند گفت: اگر مشكلي وجود ندارد از شما مي‌خواهيم، سعي كنيد تا فعاليت‌هاي ضد تروريستي ما را كمي واقعي‌گرايانه‌تر به تصوير بكشيد.
    «وينگ» در ادامه افزود: اف‌بي‌اي، حتي نسبت به سازمان امنيت داخلي پركارتر است.
    نماينده ويژه اف‌بي‌اي خطاب به حضار هاليوودي مدعي شد تمركز اصلي اف‌بي‌اي در اين زمينه بر تروريسم برخاسته از اسلام تندرو است.
    در ادامه سخنان «وينگ»، يكي از مقامات اف‌بي‌اي كه خواست نامش فاش نشود، بطور مختصر درباره تاريخ اسلام و شروع اختلافات شيعه و سني توضيح داد.
اين شخص ناشناس در ادامه توضيحات خود بدون اشاره به حمايتهاي آمريكا از القاعده و طالبان گفت: در حاليكه مهمترين گروه تروريستي وابسته به مسلمانان سني، القاعده است، گروه تروريستي وابسته به شيعيان، حزب‌الله است!
    وي همچنين پرچم‌ها و نشان‌هاي ويژه گروه‌هاي مختلف به اصطلاح تروريستي را به حضار نشان داد و توضيح داد كه رنگ نقاب‌ها و دستارهايي كه آنها مي‌پوشند بسيار مهم است.
    اين مقام اف‌بي‌اي در ادامه تصاوير و فيلم‌هاي كوتاهي از كمپ‌هاي ‌آموزشي القاعده، آمريكايي‌هاي اسير در دست اين افراد و همچنين عكس‌هايي از برخي از عمليات هاي انتحاري را به حضار نشان داد و در نهايت نيز صداي ضبط شده مسافران و خلبان هواپيماي شماره 93 را كه در حادثه 11 سپتامبر با ساختمان تجاري جهاني برخورد كرد براي آنها پخش كرد.
    نشست «جنايت لازمه كار نويسندگان»، توسط «اف‌بي‌اي» و به اميد يك رايزني مثبت و اثر بخش ميان اين سازمان دولتي و هاليوود برگزار شد.
    در راستاي اين نشست، اف‌بي‌اي همچنين اولين كارگاه خود را براي نويسندگان سينمايي در ساختمان پليس فدرال وست‌وود، در لس‌آنجلس، برگزار كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com