1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 540  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510250212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۷:۲۳
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

پوران درخشنده:

«روياي خيس» قصه‌ دوران بلوغ نوجوانان است

پوران درخشنده گفت: «روياي خيس» قصه‌ دوران بلوغ است و گذر پسرها از دوران بلوغ و بيشتر تاكيدم در اين فيلم بر پسرها بود، آنها دوران ويژه‌اي را در اين سن ‌و سال مي‌گذرانند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان سينما همزمان با اكران آخرين ساخته‌ سينمايي‌اش «روياي خيس» گفت: اين دوران، دوراني است كه پسرها روياپردازي مي‌كنند و كمتر مي‌توانند با خانواده‌شان ارتباط بگيرند. در حاليكه دختران معمولا در اين دوران بيشتر با مادرشان ارتباط مي‌گيرند و مادر خيلي كمك‌شان مي‌كند، پسرها خيلي عصيان‌گر مي‌شوند و به دليل تغييراتي كه در آنها ايجاد مي‌شود با خانواده نيز ارتباط نمي‌گيرند و در اين ميان تنها همسالان نزديك‌ترين گروهي هستند كه با آنها مي‌توانند ارتباط برقرار كنند.
    وي معتقد است: خانواده‌ها كمتر نسبت به دوران بحران بلوغ پسرها شناخت دارند و در اغلب موارد به اين موضوع بي‌تفاوت هستند و اين روند را خيلي ساده مي‌بينند، در حاليكه خيلي از اتفاقاتي كه در آينده‌ نوجوان رخ مي‌دهد از اين دوران شكل گرفته است. دوراني كه به آن توجه نشده است. گذر سالم و عبور سالم از اين دوران از مهمترين ويژگي‌هايي است كه بايد خانواده‌ها و جامعه به آن توجه داشته باشند، به همين دليل احساس كردم پرداختن به اين موضوع خيلي از اهميت برخوردار است.
    درخشنده درباره‌ي پايان‌بندي فيلم گفت: اينگونه داستان را تلخ تمام كردم تا هشدار بزرگي براي تمام خانواده‌هايي باشد كه از كنار اين موضوعات به سادگي مي‌گذرند. مي‌خواستم اين تاثير را بر خانواده‌ها بگذارد تا هميشه بدانند اين جواني كه در كنارشان به عنوان يك فرد آسيب‌پذير زندگي مي‌كند، چقدر بايد به او فرصت نگاه كردن،‌ حرف زدن را بدهند . چقدر بايد در تمام لحظات زندگي سهيم‌اش كنند و چقدر بايد با او رفيق باشند.
    وي درباره‌ نحوه‌ انتخاب دو بازيگر نوجوان اين فيلم گفت: هر دوي اين بازيگران از طريق فراخواني كه براي انتخاب بازيگران دادم انتخاب شدند، بنابراين هيچ شناختي نسبت به آنها نداشتم و سرانجام بعد از تستهاي متعددي كه گرفتم انتخاب شدند و تا لحظه پاياني و زمان فيلمبرداري نمي‌دانستم بالاخره تا پايان مي‌مانند اما تا پايان توانستند از عهده‌ي نقش برآيند.
    وي درباره‌ انتخاب چهره‌ جديد گفت: تاكيد داشتم چهره جديد معرفي كنم، سينماي ما احتياج دارد به اينكه چهره‌ي جديد معرفي شود و درعين حال مي‌خواستم تماشاگر با داستان نزديك‌تر شود، انتخاب چهره‌ي جديد در رسيدن به اين هدف موثر بود.
    پوران درخشنده كه هم‌اكنون مشغول آماده ‌سازي فيلم «بچه‌ها‌ي ابدي» براي جشنواره‌ي فيلم فجر است، گفت: از شرايط اكران ناراضي هستم، چون پيش از اين قرار بود تابستان فيلم به نمايش درآيد اما در شرايطي كه امتحانات مدارس و دانشگاهها آغاز شده است و در آستانه‌ برگزاري جشنواره‌ فيلم فجرهستيم فيلم به نمايش درآمده است. مخاطب اصلي من خانواده‌ها و جوانان هستند به هر حال اميدوارم با توجه به مفهوم فيلم، مخاطب از سالن راضي بيرون بيايد.
    «روياي خيس» كه در آن فرامرز فريبيان، همايون ارشادي،‌ شراره دولت آبادي، صوفي كياني و بابك انصاري به ايفاي نقش مي پردازند، درباره آرش پسر16 ساله اي است كه پدر و مادرش از هم جدا مي شوند و پسرهمراه مادر زندگي مي كند و در 16 سالگي به دليل شرايط سخت پيش پدرش مي‌رود.
اين فيلم در گروه استقلال به نمايش درآمده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com