1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 486  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510250011  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۹:۴۹
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

برنده اسكار خواستار استعفاي بوش شد

«تيم رابينز» بازيگر هاليوودي برنده اسكار براي فيلم «رودخانه مرموز»، در واكنش به سياست‌هاي جنگ‌طلبانه دولت آمريكا و سخنان اخير بوش در رابطه با عراق، خواستار استعفاي بوش و معاون او، «ريچارد چني» شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري پرنسا در آمريكاي لاتين، «تيم رابينز» بازيگر و كارگردان 48 ساله هاليوود در حاشيه مصاحبه مطبوعاتي خود با رسانه‌هاي آلماني، در رابطه با اكران آخرين فيلم خود با نام «آتش گرفتن» به شدت از مواضع دولت بوش نسبت به جنگ عراق انتقاد كرد.
    «رابينز» با تاكيد بر اين مسئله كه بوش و چني در رابطه با جنگ عراق به جهانيان دروغ گفته‌اند، گفت: آنها بايد جوابگوي عواقب اين جنگ باشند.
    اين بازيگر هاليوودي با اشاره به دروغ دولت آمريكا درباره رابطه «بيل كلينتون» و «مونيكا لوينسكي» گفت: اين اولين‌باري نيست كه دولت آمريكا به مردم دروغ مي‌گويد البته اين دو دروغ به هيچ وجه قابل مقايسه نيست، آنموقع «كلينتون» درباره خودش دروغ گفته بود ولي در جنگ عراق بوش درباره يك ملت ديگر به همه ما دروغ گفت و كشور را وارد جنگ كرد و باعث مرگ هزاران هزار نفر از مردم شد.
    وي در نهايت بر اين نكته تاكيد كرد كه آمريكا بايد عراق را ترك كرده و تمام خسارت‌هاي وارده به اين كشور را جبران كند، به نظر من بوش و معاون او چني بايد هر چه سريع‌تر استعفاء دهند.
    «تيم رابينز» كه يكي از بازيگران مطرح هاليوود است از جمله شخصيت‌هاي سينمايي است كه همواره بطور علني از دولت بوش و سياست‌هاي جنگ‌طلبانه وي انتقاد مي‌كند.
وي پيش از اين نيز ضمن انتقاد از رسانه‌هاى آمريكا در قبال سياست هاى اشتباه بوش، آنها را به سانسور جنايات آمريكا در عراق محكوم كرده بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com