1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 403  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510170208  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۸:۳۹
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

واكنش شديد اتحاديه تهيه كنندگان نسبت به تشكيل كميته ساماندهي در خانه سينما

شب گذشته اتحاديه تهيه كنندگان طي نمابري به روزنامه در ارتباط با كميته اي كه براي ساماندهي وضعيت تهيه كنندگان در خانه سينما تشكيل شده بود، واكنش نشان داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در بخشي از اين بيانيه آمده است:
با توجه به بيانيه مشترك صادره از سوي خانه سينما و اداره كل ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه اي (منتسب به معاونت محترم امور سينمايي) در ارتباط با موضوع «تهيه كنندگي» شواري مركزي اتحاديه تهيه كنندگان و توزيع كنندگان فيلم سينماي ايران وظيفه خود مي داند در همين رابطه نكات ذيل را يادآور شود:
1ـ اتحاديه تهيه كنندگان و توزيع كنندگان فيلم سينماي ايران قديمي ترين صنف سينمايي كشور است كه فعاليت خود را به صورت رسمي از سال 1367 آغاز نموده و ساير صنوف و همچنين خانه سينما بعدها تأسيس و شكل گرفته اند.
2 ـ اتحاديه تهيه كنندگان و توزيع كنندگان فيلم سينماي ايران تشكل مستقل حرفه اي و صنفي بخش خصوصي تهيه كنندگان و توزيع كنندگان فيلم هاي سينمايي مي باشد و كليه فعاليت هاي آن در چهارچوب اهداف و آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي انجام مي شود.
3 ـ تلاش در جهت اعتلاي سينماي متعهد به نظام جمهوري اسلامي ايران و پيشرفت آن در داخل و خارج از كشور بدون هيچ وابستگي به احزاب، دستجاب و گروه هاي سياسي از اهداف مهم اين اتحاديه مي باشد و در تمام اين سالها سعي و تلاش شده است كه اتحاديه فقط فعاليت صنفي نمايد و از فعاليت هاي سياسي و بهره برداري از آن دور نگه داشته شود كه همين موضوع يكي از دلايل عمده حملات بي امان به اتحاديه است.
4 ـ اراده و تصميم اعضاء محور اصلي تمامي انتخابات و تصميم گيريها در اتحاديه مي باشد و احترام به اعضاء و رعايت حقوق آنها وظيفه اصلي تمامي منتخبان است. لذا هرگاه اعضاي اتحاديه اراده نمودند كه نظرشان را اعمال كنند اين كار را با استفاده از راهكارهاي موجود در اساسنامه با قدرت انجام داده اند.
5 ـ برگزاري مجامع عمومي در تاريخ هاي 8/5/85 و 25/5/85 و 17/8/85 و 28/8/85 و انجام انتخابات شوراي مركزي و بازرس نشان دهنده اعمال آراي اعضاء در شكلي آزادانه مي باشد. اين انتخابات كه با حضور فعالانه و پورشور اعضاي محترم و در فضاي صميمانه برگزار شد مورد تأييد مسئولين امور سينمايي و ساير ناظران واقع گرديد و تركيب فعلي شوراي مركزي نشان از انتخابي آزاد، مستقل و فراگير دارد كه نتيجه آن حضور افراد با سليقه ها و تفكرات متفاوت در شوراي مركزي مي باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com