1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 416  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510110226  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۰:۴۷
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره فيلم فجر از فيلم‌هايي با مضمون «آسيب اجتماعي» تقدير مي‌کند

نماينده وزير ارشاد در ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدير کل دفتر آموزش و فرهنگ پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي از تقدير از آثار سينمايي و نمايشي با مضامين پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد در جشنواره‌هاي فيلم و تئاتر فجر خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، پرويز کرمي به پايگاه اطلاع‌رساني وزارت ارشاد گفت: دفتر آموزش و فرهنگ پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در بيست و پنچمين جشنواره هاي فيلم و تئاتر فجر همچون سال گذشته به دو فيلم سينمايي، دو نمايش صحنه‌اي و دو تئاتر خياباني با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي جوايز نفيس و لوح تقدير اهدا مي کند. در حوزه موسيقي نيز از آثاري که مضامين شعري آنها برگرفته از اين موضوع باشد تقدير به عمل مي آيد.
    وي با اعلام آمادگي اين دفتر براي انجام کارهاي آموزشي و پيشگيرانه از آسيب هاي اجتماعي با بهره گيري از توان حوزه هاي فرهنگي و هنري گفت: دفتر آموزش و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي وزارت ارشاد تاکنون برنامه هاي متعددي با هدف مهيا ساختن زمينه هاي آگاهي جامعه از طريق برنامه هاي فرهنگي و هنري به منظور پيشگيري از ابتلا به آسيب هاي اجتماعي به وي‍‍ژه اعتياد در دستور کار خود قرار داده است.
    کرمي در ادامه افزود: در حوزه کتاب و نشر از کتاب هايي که به موضوعات پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به ويژه پيشگيري از اعتياد پرداخته اند در قالب خريد يا در اختيار گذاشتن کاغذ و تسهيل در اخذ مجوز حمايت هايي به عمل آمده است. در حوزه مطبوعات نيز اين دفتر به نشرياتي که در ويژه نامه، صفحه يا ستون ويژه و .... مقالاتي با اين مضامين ارائه داده اند تسهيلاتي اعطا شده است.
    مدير کل دفتر آموزش و فرهنگ پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي وزارت ارشاد تشويق و ترغيب فيلمسازان و هنرمندان تئاتر در رويکرد به دستمايه قرار دادن مضامين اجتماعي را يک ضرورت اجتناب ناپذير در موضوعات پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و بسامان کردن آن برشمرد و گفت: عرصه سينما و هنرهاي نمايشي بستر مناسبي براي ارائه راهکارهاي مثبت در مقابله با مصايب بشري دنياي امروز است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com