1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 421  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510110219  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۱:۵۲
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري سه زن اواخر هفته جاري در نائين به پايان مي رسد

فيلمبرداري دومين فيلم بلند منيژه حكمت با عنوان «سه زن»، اواخر هفته جاري در لوكيشني واقع در شهرستان نائين به پايان مي رسد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، گروه ساخت پروژه سينمايي «سه زن» پس از فيلمبرداري بخش هاي مربوط به كاشان از اوايل هفته جاري راهي نائين شدند تا آخرين سكانس هاي «سه زن» را جلوي دوربين ببرند. با به اتمام رسيدن بازي اكثر بازيگران اين فيلم، هم اكنون نازنين احمدي و مريم بوباني به بازي در اين لوكيشن مشغولند.
    اين در حالي است كه پگاه آهنگراني و بابك حميديان نيز به تازگي بازي شان را در اين فيلم به پايان برده اند. در تازه ترين اخبار رسيده از اين پروژه، مي توان به آغاز تدوين راش هاي فيلم توسط مصطفي خرقه پوش اشاره كرد.
    خرقه پوش به تازگي تدوين «سه زن» را در استوديو عروج فيلم آغاز كرده است. همچنين پرويز آبنار علاوه بر صدابرداري، صداگذاري «سه زن» را نيز برعهده گرفته و درصدد است تا با به اتمام رسيدن فيلمبرداري، صداگذاري فيلم را آغاز كند.
    گفتني است، آهنگسازي «سه زن» توسط حميدرضا صدري از اواسط تدوين آغاز مي شود. تازه ترين فيلم منيژه حكمت كه از اواخر مهرماه، در اصفهان كليد خورده بود، پس از فيلمبرداري در تهران، كاشان و نائين به مراحل پاياني نزديك مي شود.
    نيكي كريمي، رضا كيانيان، آتيلا پسياني، پگاه آهنگراني، مريم بوباني، نازنين احمدي، شاهرخ فروتنيان، مهران رجبي، احمد ساعتچيان، ستاره پسياني، شهرزاد كمال زاده، نسيم اميرخسرو و مهرداد ضيايي بازيگران اين فيلم هستند.
    «سه زن» مضموني اجتماعي دارد كه داستان سه زن را روايت مي كند؛ كه هر يك به نمايشگاه نسلي از زنان ديروز امروز و آينده اجتماع هستند. اين فيلم محصول بامداد فيلم است و حكمت تهيه كنندگي فيلمش را برعهده دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com