1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 319  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510050209  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۶:۴۱
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

درخشنده «بچه‌هاي ابدي» را به جشنواره فجر مي‌فرستد

فيلم سينمايي«بچه‌هاي ابدي» به کارگرداني پوران درخشنده مراحل آماده‌سازي فني را سپري مي‌کند تا براي حضور در جشنواره فيلم فجر امسال آماده شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در حال حاضر تدوين اين فيلم زير نظر داود يوسفيان مراحل پاياني را پشت سر مي گذارد. از مدتي قبل کامبير روشن روان ساخت موسيقي فيلم را آغاز کرده و به طور همزمان امير قاسمي مراحل ابتدايي صداگذاري را انجام مي دهد تا پس از اتمام ساخت موسيقي، فيلم به طور کامل آماده نمايش شود.
    فيلم سينمايي "بچه هاي ابدي" که مضموني اجتماعي دارد، روايتگر زندگي دختري به نام نگار است که در آستانه ازدواج با جواني به نام سعيد درمي يابد او تعهدي در زندگي دارد که نمي تواند آن را به خاطر ازدواج ناديده بگيرد. نگار در مورد پذيرفتن اين تعهد و اينکه تا چه اندازه توانايي آغاز زندگي مشترک با نفر سومي را دارد، او را دچار ترديد مي کند.
    شهاب حسيني، الهام حميدي، پانته آ بهرام، هادي مرزبان، آهو خردمند، فرزانه کابلي و فلور نظري بازيگران فيلم هستند و مهري شيرازي چهره پردازي، يداله نجفي صدابرداري و بهزاد کزازي طراحي صحنه و لباس فيلم را بر عهده دارند.
    درخشنده فيلم سينمايي "روياي خيس" را در بخش ميهمان جشنواره فيلم فجر سال گذشته داشت که همچنان در نوبت اکران است. داستان فيلم درباره نوجواني 16 ساله است که درگير بحران جدايي پدر و مادرش مي شود و آشنايي اش با دختر همسايه زندگي او را با اتفاقاتي مواجه مي سازد. فرامرز قريبيان، همايون ارشادي، فلور نظري، سوفي کياني و افسانه پاکرو بازيگران فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com