1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 340  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510020211  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۱:۵۴
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

اعلامي «بيداري» را مي‌سازد

محمدرضا اعلامي در نظر دارد از نيوشا ضيغمي به عنوان يکي از بازيگران اصلي فيلم سينمايي جديد خود با عنوان «بيداري» استفاده کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اعلامي راجع به آخرين فعاليت هايش گفت: از مدتي قبل متن اين فيلم را نوشته ام و در حال حاضر منتظر دريافت مجوز ساخت هستم تا هر چه زودتر مرحله توليد را آغاز کنم. چون اين فيلم در يکي از کشورهاي خارجي که به احتمال زياد دبي است، جلو دوربين خواهد رفت و به همين خاطر بايد فيلمبرداري در زمستان انجام شود که شرايط آب و هوايي اين کشور اجازه فعاليت مي دهد.
    وي در خصوص مضمون اين فيلمنامه و روند توليد آن توضيح داد: فيلم در ژانر اجتماعي است و مسايلي در خصوص روانشناسي را نيز مطرح مي کند. داستان اين فيلم راجع به فردي است که چشم باز مي کند و خود را در ميان شهري ناشناس و عجيب مي يابد. او درباره اينکه چگونه و چرا به اين شهر آمده است، هيچ اطلاعي ندارد. وي پس از مدتي متوجه مي شود، از هويت خودش نيز بي خبر است. به همين خاطر تلاش مي کند تا خود را بشناسد و دليل حضورش در آن شهر را بداند.
    اين کارگردان راجع به عوامل توليد فيلم توضيح داد: تهيه کنندگي فيلم را خودم بر عهده دارم و سرمايه گذاري آن را همراه با مجيد زهدي و احسان رسولي انجام مي دهم. به احتمال زياد ضيغمي در اين فيلم بازي مي کند و اميدوارم بتوانم با پرويز پرستويي نيز همکاري کنم.
    ساخته قبلي اعلامي فيلم سينمايي «رازها»ست که هنوز مجال اکران نيافته است. داستان اين اثر درباره زندگي زني است که با همدستي پسر عمويش قصد کشتن شوهر ثروتمندش را دارد. با وجود توطئه آنها مرد همچنان زنده مي ماند و شرايط تازه اي را به وجود مي آورد. امين تارخ، ميترا حجار، ايرج نوذري و فهيمه راستکار بازيگران اين فيلم هستند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com