1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 408  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506250012  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۱:۰۲
    ۱۳۸۵/۰۶/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

پيتر جكسن لوكيشن هاي«استخوان هاي دوست داشتني» را باز آفريني مي كند

خالق سه گانه"ارباب حلقه ها" از فيلمبر داري " استخوان هاي دوست داشتني" در لوكيشن هايي كه در نيوزيلند باز آفريني كرده است خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، اين كارگردان نيوزيلندي كه اسكار بهترين كارگرداني را براي ساخت فيلم " ارباب حلقه ها : رفاقت حلقه " دريافت كرد اعلام كرد كه فيلمبرداري پروژه جديدش در پنسيلوانيا با هزينه بسياري همراه بود ، از همين رو تصميم گرفته كه بسياري از نماهاي مربوط به نيويورك را در انباري واقع در نيوزيلند بازسازي كند. اين كارگردان علاوه براين اعتقاد دارد كه برخي از صحنه هاي فيلم بايد در نوريس تاون ، در نزديكي فيلادلفيا فيلمبرداري شود چرا كه رويدادهاي كتاب اليس سيبولد در اين منطقه رخ مي دهد.
    كارگردان 44 ساله فيلم "كينگ كنگ" در اين باره گفت : " نوريس تاون منطقه ويژه اي است و قسمتي جدايي ناپذير از كتاب به شمار مي رود از همين رو بهتر است كه بخش هايي ازفيلم را در آنجا فيلمبرداري كنيم. در ابتدا فكر كردم شايد بهتر باشد كه فيلمبرداري را در نيوزيلند انجام دهيم اما دريافتم كه اين مسئله دشوارتر از اين است كه بخواهيم فيلم را در لوكيشن هاي نوريس تاون فيلمبرداري كنيم ".
    جكسن براي ساخت فيلم " كينگ كنگ " از انباري در نيوزيلند استفاده كرد و با دكور آن را به دهه 1930 نيويورك تبديل كرد. اين كارگردان علاوه بر اين براي ساخت سه گانه " ارباب حلقه ها" نيز از همين ترفند استفاده كرد. جكسن تصريح كرد كه نماهاي داخل استوديو را در نيوزيلند فيلمبرداري مي كند. او هنوز هنرپيشه نوجواني را كه بتواند نقش محوري فيلم را بازي كند ، نيافته اما معتقدست كه هنوز زمان كافي براي انتخاب هنرپيشه وجود دارد.
    داستان فيلم استخوانهاي دوست داشتني پيرامون شخصيتي به نام سوزي شكل مي گيرد كه پس ازمرگ ، از بهشت عملكرد خانواده و ماموري كه براي دستگيري قاتل وي به خدمت گرفته شده است ، را به نظاره مي نشيند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com