1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 399  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506250005  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۷:۲۹
    ۱۳۸۵/۰۶/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

رقابت فيلم هاي 137 ثانيه‌اي با موضوع فوريت‌هاي شهري

دومين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر با برگزاري مسابقه فيلم اينترنتي از علاقمندان به فيلم‌سازي دعوت كرد تا با ساخت فيلم‌هايي درباره فوريت‌هاي خدمات شهري بخت خود را براي كسب جايزه اين بخش بيازمايند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از ستاد خبري جشنواره، علاقمندان به فيلم‌سازي براي شركت در اين بخش نيازي به تجهيزات خاصي ندارند و داشتن يك تلفن همراه مجهز به دوربين فيلم‌برداري براي حضور در اين رقابت كافي است تا همه علاقمندان بتوانند فيلمي كوتاه در مدت زمان 137 ثانيه بسازند و به آدرس جشنواره و يا سايت اينترنتي جشنواره ارسال كنند.
    البته فيلم‌هاي ارسالي بايد با فرمت AVI ضبط شده و حجم آن بيش از 2 مگا بايت نباشد. مهلت ارسال فيلم‌ها تا بيستم آبان ماه تعيين شده و آثار رسيده هم در سايت اينترنتي جشنواره به نشاني www.urbanfilmfest.org/farsi/137competition.htm نمايش داده خواهد شد.
    دومين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر با هدف «معرفي و ارزش‌گذاري» فيلم‌هاي مرتبط با موضوع هويت شهري، حيات مدني و اعتلاي اخلاق شهروندي در دو بخش رقابتي و غير رقابتي و با حضور فيلم‌سازاني از كشورهاي مختلف برگزار خواهد شد.
    آثار رسيده به جشنواره در دو بخش مسابقه بين‌المللي فيلم‌هاي بلند و مسابقه بين‌المللي فيلم‌هاي كوتاه با يكديگر رقابت خواهند كرد. كليه فيلم‌هايي كه از ابتداي سال 84 ساخته شده و تقاضاي شركت در دوره قبلي جشنواره را نداشته باشند مي‌توانند تا بيستم آبان ماه با ارسال آثار خود براي هيات انتخاب در اين جشنواره شركت كنند.
    گفتني است جشنواره توسط «سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران - موسسه توسعه تصوير شهر» و با حمايت شهرداري تهران از 25 تا 28 آذرماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com