1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 411  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506070213  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۰:۳۵
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

"در مه بخوان" دو هفته ديگر کليد مي‌خورد

مرحله فيلمبرداري فيلم سينمايي "در مه بخوان" به کارگرداني فريدون حسن‌پور طي دو هفته آينده در شهرهاي شمالي کشور آغاز مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، علي لدني، تهيه کننده فيلم، درباره روند توليد اثر گفت: در حال حاضر مرحله پيش توليد فيلم سپري مي شود و تعدادي از بازيگران اصلي و برخي عوامل توليد انتخاب شده اند. بر اساس برنامه فيلمبرداري اواخر شهريور در منطقه ديلمان در اطراف شهرستان تنکابن آغاز مي شود و تعدادي لوکيشن شهري نيز در فيلم داريم.
    وي در مورد مضمون و داستان "در مه بخوان" توضيح داد: "فيلم در ژانر اجتماعي است و درونمايه اي درباره دفاع مقدس دارد. داستان فيلم روايتگر زندگي افراد يک خانواده است که به جستجوي مسايلي در گذشته خود مي پردازند. اين جستجو آنها را به مناطق مختلفي مي کشاند که در انديشه خود دنبال آن هستند."
    لدني درباره بازيگران فيلم و حضور محمدرضا فروتن به عنوان شخصيت اصلي داستان اعلام کرد: "ما براي حضور فروتن به عنوان شخصيت اصلي "در مه بخوان" به توافق رسيده بوديم و در اين خصوص حتي قرارداد هم امضا شد، اما به خاطر حضور اين بازيگر در پروژه ديگري به خواست وي اين قرارداد لغو شد و ما شاهرخ فروتنيان را به عنوان بازيگر نقش اصلي فيلم انتخاب کرديم. فاطمه صادقي ديگر بازيگر اصلي اين فيلم است.
    فيلم سينمايي "در مه بخوان" که سرمايه گذار آن علي لدني است، با همکاري فرشته مهدي زاده مدير توليد، نادر معصومي مدير فيلمبرداري و بهمن اردلان مدير صدابرداري ساخته مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com