1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 450  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502020200  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۱:۲۸
    ۱۳۸۵/۰۲/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

همزمان با هفته وحدت، بازسازي و تجهيز سينما «سپهر ساري» آغاز شد

عمليات بازسازي و تجهيز سينما «سپهر» شهرستان ساري و تبديل آن به مجتمع فرهنگي، هنري طي مراسمي با حضور مسؤولان کشوري و استاني آغاز شد.

        به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمد مهدوي جمناني» مدير حوزه هنري استان مازندران، با اعلام اين خبر افزود: بازسازي سينما «سپهر ساري» از 23 فروردين ماه جاري آغاز و طي مدت 75 روز ضمن تغييرات اساسي در نماي خارجي، فضاي داخلي، تعويض صندلي ها و پرده اکران، تغيير سن و نصب سيستم نورپردازي به تجهيزات پيشرفته صوتي و تصويري اعم از پخش تصويري ديتا پروژکتور و سيستم صوتي دالبي نيز مجهز خواهد شد.
       وي، خاطرنشان کرد: حوزه هنري استان مازندران به عنوان پيمانکار طرح و شرکت بهمن سبز مجري طرح فوق خواهد بود.
       همچنين نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري در ديدار با مسؤولان حوزه هنري كشور همچون: عليرضا معين بخش (معاون اداري مالي)، مجيد مصلحي (مدير امور استان ها و مجلس) و محمد مهدوي جمناني (رئيس حوزه هنري استان مازندران) در خصوص بازسازي سينما سپهر ساري گفت: سينماها بايد تبديل به فضاي پاك با تحول و با فضليت شود، وي در ادامه ضمن اشاره به تأثيرات سينما به عنوان يكي از ابزار مؤثر كار فرهنگي افزود: كار فرهنگي عموماً كار مشكلي است و دير بازده، خصوصاً اگر بخواهد عملي و مجسم بشود. لذا مي توانيد با كشف استعدادهاي نهفته خصوصاً در شهرستان ها و هدايت آنها بر اين مهم نائل گرديد. ايشان در ادامه به رسالت مهم مسؤولين سينماها در عرصه فرهنگ و هنر جامعه افزود: بعضي ها از اين هنر استفاده مي كنند، اين انسان ها را شما بايد هدايت و ارشاد كنيد و آن وقت كه يك مجموعه كارآمد با ذوق و سرشار از استعدادهاي جوان گرد شما جمع شدند شما موفق خواهيد شد. منتها يك مقدار ذكر، وقت و دلسوزي مي خواهد كه الحمدالله شما داريد. نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري در ادامه با اشاره به تأثيرگذاري هنر و معماري اسلامي در دنيا افزود: همه ما مسؤوليم اسلام را سربلند كنيم. انقلاب را سربلند كنيم هر كس به نحوي مسؤول است. انتظار جامعه از شما اين است كه انشاءالله يك چنين كارهاي خوب و مبتكرانه را انجام دهيد. در پايان ايشان ضمن خرسندي از فعاليت هاي آغاز شده جهت بازسازي و تجهيز سينما سپهر ساري افزودند: از بشارتي كه داديد خوشحال شديم انشاءالله يك سينماي خوب اسلامي داشته باشيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com