1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 513  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309250101  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۵:۱۹
    ۱۳۸۳/۰۹/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

اسماعيل فلاح، سرپرست حوزه هنري در گفتگو با سايت سينمايي سوره:

اميدوارم با حمايت مسئولان، فقري كه به لحاظ مالي به شكل محسوسي در بيشتر آثار ديده مي شود از بين برود

اسماعيل فلاح، سرپرست حوزه هنري استان تهران در گفتگو با سايت سينمايي سوره گفت: جشنواره فيلم 100 ثانيه اي از سال گذشته در كرج برگزار شد و امروز ما دومين جشنواره فيلم 100 ثانيه اي را در حال برگزاري هستيم، حوزه هنري در راستاي رسالتي كه در توسعه هنر ارزش كشور جمهوري اسلامي دارد تلاش فراواني كرده تا انشاءالله با حمايت و هدايت فيلمسازان جوان و مستعد و ارزشي كشور بتوانيم به همين شكل ابتدايي و كوتاه هم كه شده حمايت و هدايت خاص ارزشي داشته باشيم و در اين راستاي مهم كارهاي ارزشي و استعدادهاي جوان را شناسايي كنيم و در عرصه بازار هنرملي و جهاني بشناسانيم تا شايد خدمتي كرده باشيم.

وي گفت: بخش هاي مختلف فرهنگي كشور، مؤسسات و دانشگاه هاي ما هركدام رسالتي دارند. حوزه هنري هم سعي دارد تا به عنوان يك متولي فرهنگي مهم كشور گامي هرچند كوچك اما تأثيرگذار بردارد، فيلم 100 ثانيه اي هنري هم در قالب زمان محدود و بسيارارزشمند است طبيعي است كه داوران آثار ارزنده تر را برمي گزينند و ما قطعاً حمايت مي كنيم. البته اين گام اول است و گام اول هميشه مهمترين مرحله است مثلاً آقاي كيارستمي يا پوراحمد و ... از كجا شروع كردند، ما سعي داريم اين جوانان هم در آينده افتخار ملت باشند. به همين منظور ما بخش كشف استعدادهاي جوان را داريم كه انشاءالله بعدها به عنوان جانشين هاي درست بزرگان هنرما وارد عرصه بين المللي و ملي و جهاني بشوند.
فلاح ادامه داد: ما همواره در اين زمينه سعي فراوان داريم كه كارهاي ارزشي مورد نظر مقام معظم رهبري و ملت ما «آثار سينمايي برترين آثار هنري هستند» اين فرموده رهبر عظيم الشأن است فيلم 100 ثانيه به دليل زبان و جايگاه و فرم خاصي كه دارد به عنوان يك مبلغ مي تواند تأثيرگذار باشد و هنرمندان ارزشي هم مطمئن باشند كه كمك مي شوند.
سرپرست حوزه هنري استان تهران در پايان خاطرنشان كرد: ما براي اولين بار توانستيم با كمك رياست محترم حوزه هنري اعتباري استاني براي اين جشنواره اختصاص بدهيم. اميدوارم كه خدمت گزاران جمهوري اسلامي در بخش فرهنگ، ارشاد، صدا و سيما، سازمان تبليغات و خود حوزه همه با هم متحد شوند و با اعتباراتي كه دارند مانع از اين فقري كه به شكل محسوس در بيشتر آثار به لحاظ مالي ديده ايم، بشوند. من به سهم خودم كه در حوزه تهران مشغول خدمت هستم قول مي دهم كه حداكثر كمك را به هنرمندان برگزيده به عمل آورم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com