1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 438  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308282014  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۳۸:۳۷
    ۱۳۸۳/۰۸/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

حمايت دفتر تكنولوژي آموزشي وزارت آموزش و پرورش از فيلم دوئل

بليت نيم بهاي يك فيلم سينمايي براي دانش آموزان

دانش آموزان مقطع راهنمايي و دبيرستان مي توانند با هماهنگي قبلي از تخفيف 50 درصدي بليت فيلم « دوئل» در 4 سالن سينماي آموزش و پرورش استفاده كنند.

    سحر درويشی نژاد مجری طرح جذب مخاطبين آموزش و پرورش برای فيلم «دوئل» ضمن اعلام اين خبرگفت: سينما نور (منطقه 5)، سينما جوان ( منطقه 14) ، سينما خانه معلم (منطقه 3) و سينما فلسطين چهار سالنی هستند که طرح تخفيف 50 درصدی دانش آموزی در آن ها اجرا می شود. ضمن اينکه تهيه کننده فيلم نيز پيش از اين قول ايجاد زمينه درنظر گرفتن تخفيف ويژه برای گروه های دانش آموزی که از طريق مدارس به تماشای فيلم می روند را در تمام سالن های نمايش دهنده فيلم داده است.
    وی در مورد ديگر حمايت های دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از فيلم دوئل گفت : پيش از اکران فيلم زمينه مناسب جهت آشنايی مسئولين، مديران و دانش آموزان مقطع راهنمايی و متوسطه با برگزاری اکران خصوصی ويژه مهيا شد.
    اين اکران در 6 سانس ، 3000 مدير مدارس مناطق 19 گانه تهران را پذيراشد. مديران پس از اين مرحله دانش آموزان را به تماشای فيلم ترغيب کردند. همچنين نصيب پوستر های دانش آموزی از فيلم در مدارس ديگر اقدام حمايتی دفتر تکنولوژی آموزشی بود. تصور می شود اين اقدام علاوه بر دانش آموزان مخاطبينی چون والدين آنها، مربيان و معلمان را به سالن ها بکشاند. در عين حال در هنگام اکران عمومی فيلم قصد داريم زمينه های لازم جهت اکران خصوصی فيلم برای پرسنل ادرات و خانواده آنان را فراهم کنيم.
    درويشی نژاد همچنين از انتشار مطالبی در قالب گفت و گوی دست اندر کاران ونقد فيلم دوئل در نشريات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نشريات رشد، تربيت، نگاه ، پيوند، مشارکت و... در شماه های تازه خود مطالبی کارآمد را در مورد فيلم چاپ می کنند. علاوه براين برای نخستين بار تبليغات اينترنتی اين فيلم در سايت رشد قرار گرفت که بر اساس اعلام مسئولين سايت فيلم دوئل بيشترين مراجعه کنندگان سايت اطلاع رسانی فيلم از طريق سايت رشد به آن مراجعه کرده اند. ارسال پست الکترونيکی به کاربران شبکه رشد، برگزاری جلسات گفت و گوی دوستانی با کارگردان برای دانش آموزان و خريد فيلم های آموزشی در مورد چگونگی توليد فيلم ديگر اقدامات حمايتی آموزش و پرورش از اين فيلم است.
    وی در پايان تلاش های رحمت الله محرابی مدير دفتر تکنولوژی آموزشی را زمينه ساز ايجاد فضای حمايتی از سينما در وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: دفتر تکنولوژی آموزشی فيلم های سينمای را به عنوان ابزار موثر آموزش مورد توجه قرار می دهد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com