1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 420  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۷/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138307282000  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۱۱:۱۰
    ۱۳۸۳/۰۷/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

پوران درخشنده:

پليس، نبايد با نوع برخورد خود موجب دلسردي سينماگران شود

سينماي ايران تاكنون نتوانسته است از قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي خود براي بهبود رابطه مردم با پليس و ارتقاي فرهنگ مردم استفاده كند.

    به نقل از ستاد خبري جشنواره پليس، پوران درخشنده با بيان اين مطلب افزود: سينما نقش تعيين كننده و غير قابل انكاري در ارتقا فرهنگ مردم و تصحيح رابطه مردم با پليس دارد.
    كارگردان فيلم «شمعي در باد» كه هم اكنون در حال ساخت يك فيلم 110 ثانيه‌اي براي جشنواره فيلم پليس است گفت: متاسفانه سينماي ايران كارهايي را كه تا كنون براي بهبود اين رابطه انجام داده، كافي نبوده است و اين امر ريشه در بسياري از مسائل دارد.
    درخشنده تصريح كرد: اينكه به سينما و هنر به راحتي مي‌توان در زمينه فرهنگ سازي مردم، تلاش كرد موضوع بديهي است ولي موضوع مهم اين است كه تا كنون سينماگران تلاش قابل توجهي در اين زمينه انجام شده است.
    وي تاكيد كرد نيروي انتظامي در سياست هاي خود بايد به سمت تعامل و همكاري بيشتر با سينماگران حركت كند و به گونه‌اي نباشد كه برخورد آنها باعث دلسردي سينماگران شود.
    درخشنده، در ادامه‌ اظهارات خود با اشاره به بخش 110 ثانيه‌اي كه به موضوع ترافيك مي‌پردازد، گفت: ترافيك در جامعه ما شايد يكي از مهمترين معضلات جامعه باشد و خود همين موضوع ريشه بسياري از مشكلات و نابساماني‌هاي در جامعه ما است.
    وي ادامه داد: حل مشكلات لاينحلي همانند ترافيك نيازمند فرهنگ سازي و آموزش مردم است و سينما به عنوان رسانه پر قدرت، در آموزش كودكان، نوجوانان و ديگر اقشار جامعه نقش بسزايي دارد.
    پوران درخشنده در پايان متذكر شد: ما نيازمند جشنواره فيلم پليس هستيم به شرطي كه به صورت هدفمند برگزار شود و همه چيز در سطح و شعار باقي نماند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com