1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 156  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۴/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138804240101  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۳۵:۵۰
    ۱۳۸۸/۰۴/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

فرخ لقا هوشمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت

مراسم تشييع پيكر «فرخ ‌لقا هوشمند» بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون صبح امروز ـ 24 تير ماه ـ از مقابل خانه سينما تشييع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاك سپرده شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در اين مراسم منوچهر اسماعيلي دوبلورو رييس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم خانه سينما، ضمن ابراز تعجب وتاسف خود از عدم حضور مردم در اين مراسم گفت: امروز داريم يكي از مادران سينما را تشييع مي‌كنيم ولي من تعجب مي‌كنم كه چرا مردم اينجا نيامده‌اند.
    «ملكه رنجبر» نيز به عنوان دوست و يكي از همكاران فرخ لقا هوشمند ضمن تحسين خدمات هوشمند به هنر، اظهار داشت: از مردم تشكر مي كنم كه آبروي ما را مي‌خرند ولي بايد اين را هم در نظر بگيريم كه امثال هوشمندها بودند كه بدبختي كشيدند و سينما را زنده نگه داشتند. وي يادآور شد: زماني كه او عمر خود را در راه هنر صرف كرد؛ عده‌اي دست چپ و راست خود را نمي‌ شناختند.
    رضا بنفشه‌خواه نيز با يادآوري همكاري اش با هوشمند در چند سريال گفت: او براي ما مادري بزرگوار و و همكاري صميمي و گرم بود و همكاري با او براي ما به نوعي شاگردي بود.
    «داريوش اسدزاده» نيز ضمن اشاره به همكاري هاي خود با هوشمند گفت: اين هنرمند فقيد در رشت به دنيا آمد و از سال 36 به تهران آمد و با هم همكار شديم. او 60 سال از عمر خود را صرف شناخت ادبيات، هنر، تئاتر و سينماي اين مملكت كرد.
    در پايان، داوود رشيدي، رييس انجمن بازيگران سينماي ايران، از حضور مردم و هنرمندان در اين مراسم تقدير كرد.
    قابل توجه است، حضور مردم و هنرمندان در مراسم خاك سپاري اين هنرمند پيشكسوت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) از مراسم تشييع در مقابل خانه سينما بيشتر بود.
    گفتني است، در اين مراسم هنرمنداني از جمله: مهوش وقاري، مريم بوباني، پوري بنايي، علي دهكردي، ‌حسين خاني بيك، حبيب اسماعيلي، بهمن دان و خسرو اميرصادقي از ديگر هنرمندان حاضر در اين مراسم بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com