سازمان سوره ايميل اخبار سينمايي جشنواره سينما صفحه اصلي
فعاليت هنري
بر اساس سال توليد 
بر اساس ژانر 
تمام جشنواره ها
جشنواره داخلي
جشنواره خارجي
فعاليتهاي جشنواره اي
آلبوم عكس
عكس هاي  فيلم
عکسهاي پشت صحنه
پوستر
عکسهاي خبري
مناسبتها و جشنواره ها
عکسهاي پرسنلي
تمام رويدادها
 به تفکيک فيلم
 به تفکيک اصناف
 به تفکيک جشنواره
 به تفکيک دفاتر توليد
 به تفکيک کلمات کليدي
مشخصات كامل فردي
فعاليتهاي ديگر 
سايت شخصي

سپيده حيدرآبادی

  تاريخ و محل تولد
پانزدهم دی ماه سال 1357
تهران

 زندگينامه  

سپيده حيدرآبادي متولد 1357 در تهران و فارغ التحصيل کارشناسي مديريت دولتي است. وي از سال 1385 به عنوان روزنامه نگار و خبرنگار سينمايي فعاليت خود را آغاز کرده است.
وي درحال حاضر مسئول ارتباط با رسانه سازمان سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير روابط عمومي موزه سينماي ايران و همچنين مدير روابط عمومي انجمن کارگردانان مستند سينماي ايران و مدير روابط عمومي چهارمين دوره جايزه پژوهش سال سينماي ايران را بر عهده دارد.
حيدرآبادي که از سال 1397 مدير روابط عمومي موزه سينماي ايران است فعاليت در روزنامه هايي همچون آفتاب يزد، کار و کارگر، کارون، عصر ايرانيان، هنرمند، هفته نامه سروش، خبرگزاري برنا و پايگاه خبري فرهنگ و هنر و دنياي سينما را در كارنامه کاري خود دارد. حيدرآبادي همچنين به عنوان مسئول ارتباط با رسانه ها و عضو ستاد خبري در چندين دوره جشنواره هاي فيلم فجر، ياس، پليس، مقاومت ، کودک و شهر را در کارنامه خود دارد. وي مدير روابط عمومي چهارمين و پنجمين دوره جشنواره فيلم مستقل خورشيد و مسئول ارتباط با رسانه ها در جشنواره فيلم فجر در دوره هاي 34، 35، 36و 37 در بخش ملي و جهاني بوده است.
حيدرآبادي همچنين مدير روابط عمومي فيلم‌ سينمايي «بر توسن خيال» به کارگرداني رهبر قنبري، مستند «زنانگي» به کارگرداني محسن استادعلي، «جايي براي زندگي» به کارگرداني محسن استادعلي «نلسون ماندلا براي هميشه» به کارگرداني ميثم شاه بابايي ، «علي‌نامه» به کارگرداني مرتضي جذاب، و مستند «بهارستان خانه ملت» را نيز به عهده داشته است. وي همچنين در سريال «شهرزاد» ساخته حسن فتحي ، فيلم «آذر» ساخته نيکي کريمي و «مست عشق» ساخته حسن فتحي به عنوان مسئول ارتباط با رسانه فعاليت داشته است.
وي همچنين مدير روابط عمومي مستندهايي همچون «خرامان» ساخته آرش اسحاقي و «خسوف» نيز بوده که از بسياري از جشنواره هاي خارجي موفق به کسب جوايز مهمي شدند. حيدرآبادي همچنين مدير روابط عمومي سريال هايي همچون« سايه بان» و «دل دار» ساخته برادران محمودي و «بازي نقاب ها» ساخته علي مهام نيز بوده است که به روي آنتن شبکه دو سيما رفته است.

 

فيلم شناسی :   مدير روابط عمومي  (۱۲)



 فيلم شناسی :   مدير روابط عمومي  
  1. مدير روابط عمومي  : (۱۲)مورد
    (۱۳۹۰)

    ۱ -  خائن کشي (۱۳۹۹)
    ۲ -  روزي روزگاري در آبادان (۱۳۹۹)
    ۳ -  مردن در آب مطهر (۱۳۹۸)
    ۴ -  آپاچي (۱۳۹۷)
    ۵ -  جمشيديه (۱۳۹۷)
    ۶ -  سركوب (۱۳۹۷)
    ۷ -  شكستن همزمان بيست استخوان (۱۳۹۷)
    ۸ -  در جستجوي فريده (۱۳۹۶)
    ۹ -  رفتن (۱۳۹۵)
    ۱۰ -  بازدم (۱۳۹۴)
    ۱۱ -  داره صبح ميشه (۱۳۹۳)
    ۱۲ -  قلب سفيد قاصدك‌ها (۱۳۹۳)


بروزرسانی اطلاعات
در اين قسمت شما نواقص و اطلاعات از قلم افتاده را می توانيد با مدير بانک اطلاعات سوره درميان بگذاريد تا پس از بررسی و تأييد صحت در آينده بروزرسانی شود.با کليک بر روی دگمه زير به صفحه مورد نظر هدايت خواهيد شد.