1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 1941  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۷/۱۳۹۸  نوع : خبر
 کد خبر : 139807130008  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۳:۱۱
    ۱۳۹۸/۰۷/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

حضور توليدکنندگان انيميشن از 10 استان‌ در دومين رويداد «رويازي»

توليدکنندگان انيميشن از استان‌هاي اصفهان، ايلام، البرز، سيستان و بلوچستان، قزوين، کردستان، کرمان و لرستان در کنار هنرمندان تهراني، در دومين دوره اين رويداد ثبت‌نام کرده‌اند تا همچون سال گذشته، عدالت براي همه هنرمندان اين عرصه ايجاد شود و انيميشن‌سازهاي شهرهاي دور و نزديک، براي حضور در رويدادي ملي فرصتي برابر با پايتخت نشين‌ها داشته باشند.

به گزارش سايت سينمايي سوره و به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي حوزه هنري، طبق اعلام دبيرخانه رويداد «رويازي»، صاحبان طرح‌هاي ثبت‌نام شده در «رويازي2» بعد از گذراندن کارگاه‌هاي آموزشي اين رويداد که هفته گذشته با حضور اساتيد داخلي و خارجي با موضوعات تجاري‌سازي انيميشن، مالکيت معنوي و بلاک‌چين، أصول و مباني مذاکره، تجزيه و تحليل اقتصادي توليد انيميشن، کپي‌رايت و مالکيت معنوي و توزيع بين‌الملل در حوزه هنري برگزار شد، در انتظار گام‌هاي بعدي رويازي هستند تا براي انجام يک پيچ استاندارد و حرفه‌ايي مقابل سرمايه‌گذاران آماده شوند.
در «رويازي2» چهل طرح سينمايي و سريالي انيميشن ثبت‌نام کردند که بعد از بررسي اين آثار (از نظر کمي و ميزان آمادگي طرح‌ها براي ارائه) آماده دوره‌هاي منتورشيپ خواهند شد.
پيچينگ انيميشن «رويازي2» در آذرماه سال جاري با حضور توليدکنندگان، سرمايه‌گذاران، خريداران و سفارش‌دهندگان عرصه اينيميشن در تهران برگزار خواهد شد.
گفتني است، پيچينگ «رويازي» امکاني است براي توليد‌کنندگان خلاق انيميشن که همواره با ايده‌هايشان زندگي مي‌کنند و براي ساخت روياهايشان به دنبال سرمايه‌گذارند. از طرفي فرصتي است براي سرمايه‌گذاران و سفارش‌دهندگان که در محيطي حرفه‌اي و شفاف، ايده‌هاي خوب و ايده‌پردازان خلاق را شناسايي کنند. جايي که مي‌تواند پيوند ايده و سرمايه شکل بگيرد و توليد روياها کليد بخورد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com