1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 549  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712200101  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۳:۲۵
    ۱۳۸۷/۱۲/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

بيشترين مخاطب روزانه براي «گناه من»/ «شبي در تهران» 83 ميليون فروخت

«شبي در تهران» با فروش 83 ميليون تومان و «گناه من» با 141 مخاطب روزانه به ترتيب پرفروشترين و پرمخاطب‌ترين فيلم‌هاي اکران جديد سينماها در هفته سوم اسفندماه هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «قند تلخ» سومين فيلم محمد عرب در گونه سينماي کودک و نوجوان با موضوع جدال با طبيعت ساخته شده و داستان آن درباره تلاش مادري براي نجات فرزند ورزشکارش از بيماري ديابت است.
يکتا ناصر، رضا توکلي، رامتين خداپناهي، طه عرب، محسن اشرفي و جمعي از بازيگران محلي گرگان نقش‌آفرينان، حسن پويا مدير فيلمبرداري، محسن جسور عکاس و بامداد بيات آهنگساز اين فيلم سينمايي هستند. «قند تلخ» در بيست و دومين جشنواره فيلم کودک همدان به نمايش درآمد و تنديس طلايي و لوح افتخار بهترين فيلمنامه سينمايي هفتمين جشنواره فيلم‌هاي ورزشي را نيز دريافت کرد.
«قند تلخ» از چهارشنبه هفتم اسفند در گروه سينما استقلال اکران شد و پس از 10 روز نمايش در 4 سينما 000/400/4 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 2200 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 220 نفر بوده که 55 مخاطب روزانه در هر سينما براي «قند تلخ» ثبت مي‌شود.
    «ستاره مي شود» با فيلمنامه‌اي از فريدون جيراني بخشي از سه‌گانه "ستاره‌ها" است که به بخشي از مسائل پشت صحنه سينماي ايران مي‌پردازد. اين فيلم در بيست و چهارمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.
از عوامل فيلم مي‌توان به عزت‌الله انتظامي، امين حيايي، انديشه فولادوند، آهو خردمند و رضا رويگري بازيگران، محمد آلادپوش مدير فيلمبرداري و مهرداد ميرکياني چهره‌پرداز اشاره کرد.
«ستاره مي شود» از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما آفريقا اکران شد و پس از 21 روز نمايش در 12 سينما 000/900/64 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 32450 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1545 نفر بوده که 129 مخاطب روزانه در هر سينما براي «ستاره مي شود» ثبت مي‌شود.
    «گناه من» نخستين فيلم مهرشاد کارخاني بر اساس فيلمنامه‌اي از سعيد دولتخاني و خودش ساخته شده است. حميد گودرزي، نيوشا ضيغمي و افسانه چهره‌آزاد بازيگران اين فيلم هستند که در بيست و پنجمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.
فيلم داستان آشنايي پسري جوان با دختري است که در آستانه خودکشي قرار دارد. از ديگر عوامل مي‌توان به عزيزالله حميدنژاد مشاور کارگردان، حسن قلي‌زاده مديرفيلمبرداري، علي رنج‌دوست مديرتوليد، فرهنگ معيري طراح گريم، افسانه صمدزاده طراح صحنه، محمود خرسند صدابردار، غلامرضا گمرکي تهيه‌کننده و حميدرضا و عماد اسدي سرمايه‌گذار اشاره کرد.
«گناه من» از 23 بهمن در گروه فرهنگي اکران شد و پس از 22 روز نمايش در 10 سينما 000/800/61 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 30900 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1405 نفر بوده که 141 مخاطب روزانه در هر سينما براي «گناه من» ثبت مي‌شود.
    «كتوني سفيد» دومين فيلم محمدابراهيم معيري و داستان معلمي است که به شهري کوچک مي‌رود و با بچه‌هاي مدرسه ارتباط برقرار مي‌کند. حسين ياري و باران کوثري بازيگران اصلي فيلم هستند.
از ديگر عوامل اين فيلم که در بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش درآمد مي‌توان به جهانگير کوثري تهيه‌کننده، محمد داودي مدير فيلمبرداري، يدالله نجفي صدابردار و عاطفه رضوي طراح چهره‌پردازي اشاره کرد.
«كتوني سفيد» از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما قدس اکران شد و پس از 22 روز نمايش در 9 سينما 000/600/30 فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 15300 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 695 نفر بوده که 77 مخاطب روزانه در هر سينما براي «كتوني سفيد» ثبت مي‌شود.
    «شبي در تهران» چهارمين فيلم بهرام کاظمي است که مضموني کمدي اجتماعي دارد و داستان زن و شوهري جوان را روايت مي‌کند که براي کار از رشت به تهران مي‌آيند. ماهايا پطروسيان، رامبد جوان، منوچهر عليپور، سعيد پيردوست، محمد شيري و امير نوري بازيگران فيلم هستند.
اين فيلم از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما عصرجديد اکران شد و پس از 22 روز نمايش در 18 سينما 000/100/83 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 41550 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1889 نفر بوده که 105 مخاطب روزانه در هر سينما براي «شبي در تهران» ثبت مي‌شود.
    «سوگند» هجدهمين فيلم شاپور قريب بر اساس فيلمنامه‌اي از احمد ميرکمالي ساخته شده است. فيلم داستان جواني به نام اشکان است که از طريق نامزدش شيما به محافل اکس راه پيدا مي‌کند. شيما بر اثر زياده‌روي در مصرف مواد مي‌ميرد و اين بهانه‌اي براي آشنايي اشکان با سوگند دانشجوي رشته سينما و ازدواج آنها مي‌شود.
يوسف مراديان، الهام چرخنده، روشنک عجميان، مهدي اميني‌خواه، فرنوش آل‌احمد، محمدسادات ابهري، ساناز کيهان و سعيده عرب از بازيگران اين فيلم هستند. از ديگر عوامل مي‌توان به نصرالله کبيري فيلمبردار، مهدي بداغي طراح صحنه و لباس، محمدعلي ضرابي طراح چهره‌پردازي، علي صادقي تهيه‌کننده و مجتبي متولي مديرتوليد اشاره کرد.
«سوگند» از چهارشنبه 23 بهمن به نمايش درآمده و پس از 22 روز نمايش در 6 سينما 16 ميليون تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 8000 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم 364 نفر بوده که 61 مخاطب روزانه در هر سينما براي «سوگند» ثبت مي‌شود.
    «ايستگاه بهشت» چهارمين فيلم نادر مقدس بر اساس فيلمنامه‌اي از مقدس و افسانه منادي ساخته شده است. فيلم داستان زندگي جواني نابينا را روايت مي‌کند که در نواختن ساز مهارت دارد. او به خاطر مهرباني‌هاي پرستارش دلباخته وي مي‌شود و مي‌خواهد بينايي‌اش را به دست آورد.
شهاب حسيني، فرهاد اصلاني، سپيده خداوردي، مهدي ميامي و پورانداخت مهيمن بازيگران فيلم هستند. از ديگر عوامل اين فيلم که در جشنواره بيست و پنجم فجر به نمايش درآمد مي‌توان به غلامرضا آزادي مدير فيلمبرداري، محسن بابايي طراح چهره‌پردازي و آزادي و مقدس تهيه‌کنندگان اشاره کرد.
«ايستگاه بهشت» از چهارشنبه 25 دي در گروه سينما آزادي اکران شد و پس از 40 روز نمايش در 5 سينما 000/200/81 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 40600 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1015 نفر بوده که 203 مخاطب روزانه در هر سينما براي «ايستگاه بهشت» ثبت مي‌شود.
«چارچنگولي» نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم کمدي داستان دو برادر دوقلو است که از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر کدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند.
جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي کرده‌اند. از ديگر عوامل فيلم مي‌توان به حسين ملکي مديرفيلمبرداري، جهانگير ميرشکاري صدابردار، عباس بلوندي طراح صحنه و لباس، بابک شعاعي طراح گريم، ميترا احمدي مديرتوليد و سهيلي و محمد نجيبي سرمايه گذاران اشاره کرد.
«چارچنگولي» از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما عصر جديد اکران شد و پس از 97 روز نمايش در 19 سينما 000/400/037/1 تومان فروش کرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 518700 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 5347 نفر بوده که 281 مخاطب روزانه در هر سينما براي «چارچنگولي» ثبت مي‌شود.
    "نبرد اژدها" ساخته شيم هيونگ رائه که در آمريکا با نام "جنگ‌هاي اژدهايي" به نمايش درآمد، داستان دو ارتش به رهبري اژدهاست که نبرد بين خود را به لس آنجلس مي‌کشانند. در اين بين وابستگي تاريخي يک زن جوان بيمار و يک گزارشگر تنها چيزي است که مي‌تواند آرامش را بار ديگر به زمين بازگرداند.
بخشي از اين فيلم فانتزي انگليسي‌زبان D-War با حضور بازيگران کره اي جيسن بر، آماندا بروکس و رابرت فورستر در لس آنجلس توليد شد. «نبرد اژدها» با بودجه 32 ميليون دلاري ساخته شد و از سپتامبر 2007 به نمايش درآمد. اين فيلم در آمريکا 11 ميليون دلار و در سطح بين‌المللي 58 ميليون دلار فروخت، ضمن اينکه پرفروشترين فيلم سال 2007 کره جنوبي بود. اين فيلم از چهارشنبه 23 بهمن به صورت تک سانس اکران شده و پس از 22 روز نمايش 000/750 تومان فروش داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com