1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 461  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712190103  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۵:۴۱
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري «آناهيتا» حميدنژاد تا اواخر اسفند ماه در تهران به پايان مي‌رسد

با سپري شدن 90 درصد از فيلمبرداري فيلم‌سينمايي «آناهيتا» جديدترين ساخته‌ي «عزيزالله حميدنژاد»، پيش‌بيني مي‌شود، فيلمبرداري اين فيلم تا 27 اسفند ماه در تهران به پايان برسد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «آناهيتا» از مضموني اجتماعي با پس زمينه‌اي علمي برخوردار است. اين فيلم براساس فيلمنامه‌اي از حميد‌نژاد به موضوع تحقيقات علمي چند جوان مي‌پردازد.
    برپايه اين خبر، بازيگران و عوامل فيلم «آناهيتا» عبارتند از: ميترا حجار، شهاب حسيني، نرگس محمدي، محمدرضا داوودنژاد و باحضور پوريا پورسرخ است. مدير فيلمبرداري: فرشاد محمدي، مدير توليد و مجري طرح : محمود محمدطائمه . دستيار اول کارگردان وبرنامه ريز:علي صابري است و «آناهيتا» در شيوا فيلم پارس تهيه‌ مي‌شود.
    «عزيز‌الله حميد‌نژاد» پس از آثاري چون «هور در آتش»، «ستارگان خاك» و «اشك سرما» جديدترين فيلم خود را بر مبناي بخش‌هايي از تحقيقات علمي ايموتو دانشمند نامدار ژاپني (كه معتقد است دعا و الفاظ خوب در مولكول‌هاي آب تاثير مي‌گذارد) جلوي دوربين برده است. دكتر ايموتو بخش‌هايي از تحقيقات علمي‌اش را در اختيار فيلم آناهيتا گذاشته است. دفتر تحقيقاتي ايموتو تاكيد نموده كه اين همكاري به طور قطع، قدم مهمي در اجراي صلح در كره زمين خواهد بود. ايموتو معتقد است مولکول‌هاي در مقابل کلمات و افکار انسان‌ها سريعا عکس‌العمل نشان مي‌دهند. او آزمايش‌هاي خود را اينگونه انجام مي‌دهد: مقداري آب را در ظرفي ريخته سپس افکار مثبت يا کلمات زيبا را بر آن آب مي‌خواند يا القا مي‌کند و بلافاصله آب را منجمد کرده و از مولکول‌هاي يخ عکس مي‌گيرد. همين کار را با همان آب و اين بار با کلمات منفي يا افکار زشت تکرار مي‌کند .
    او معتقد است: تصوير اول شکل هندسي شش‌وجهي زيبايي دارد و تصوير دوم فاقد شکل منظم هندسي است و اصلاً زيبا نيست. او موسيقي‌هاي مختلفي را نيز امتحان کرده است. او همچنين عنوان کرده است که آب زمزم با بقيه آبهاي دنيا متفاوت است.»
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com