1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 566  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712120104  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۳:۳۶
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«شب واقعه» مصداق يک پروژه ملي است

تهيه‌کننده فيلم سينمايي «شب واقعه» اين فيلم را يک پروژه ملي و تصويرگر وقايع و حقايق سال‌هاي دفاع مقدس دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سيد‌احمد ميراعلايي در اين باره گفت: 70 درصد فيلمبرداري به پايان رسيده و به زودي سکانس‌هاي جنگي در نخلستان‌هاي اطراف آبادان شروع مي‌شود. تمام بازيگران بجز باران کوثري مقابل دوربين رفته‌اند. او که يکي از نقش‌هاي موثر قصه را بازي مي‌کند هفته آينده در بخش‌هاي جنگي مقابل دوربين مي‌رود.
    وي افزود: درياقلي سوراني قهرماني ملي است که براي نجات سرزمينش از هيچ تلاشي فروگذار نکرد. من و شهرام اسدي مي‌خواهيم اين تلاش و مجاهدت را در فيلم نشان دهيم. مردم و مسئولان آبادان در اين مدت همکاري خوبي با ما داشتند و به نوعي مصداق پروژه ملي را براي ما تعريف کردند.
    اين تهيه‌کننده ادامه داد: به زودي فيلمبرداري سکانس‌هاي جنگي در بهمن‌شير شروع مي‌شود. اين بخش يکي از فصل‌هاي دشوار"شب واقعه" است و درگيري نيروهاي ايراني وعراقي در آن به تصوير کشيده مي‌شود. اين سکانس از سکانس‌هاي سنگين فيلم است و بايد با حساسيت و وسواس آن را فيلمبرداري کنيم.
    ميراعلايي افزود: فيلمبرداري قبل از شروع سال جديد به پايان مي‌رسد و تدوين و ساخت موسيقي سال آينده شروع مي‌شود. هنوز براي اکران فيلم تصميمي نگرفته‌ايم. با توجه به اين‌که در بخش‌هايي بايد از تروکاژ استفاده کنيم، احتمالا روند آماده شدن فيلم طولاني مي‌شود و "شب واقعه" در جشنواره بيست و هشتم روي پرده مي‌رود.
    "شب واقعه" داستان زندگي درياقلي سوراني يکي از سرداران بزرگ دفاع مقدس است. حميد فرخ‌نژاد، لادن مستوفي، حبيب دهقان‌نسب، آتش تقي‌پورو باران کوثري بازيگران اين فيلم هستند. شهرام اسدي فيلم‌هاي "به من نگاه کن"، "اوينار" و "روز واقعه" را کارگرداني کرده و "شب واقعه" اولين تجربه او در سينماي دفاع مقدس است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com