1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 577  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711130111  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۹:۳۶
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

فردا؛ روز فيلم‌هاي ايراني با نمايش،«برف»و «مي‌زاك»

با نگاهي به برنامه روز چهارم سينماي رسانه مي‌توان اين روز را روز فيلم‌هاي ايراني دانست چرا كه نمايش سه فيلم ايراني «زادوبوم»،«برف»و «مي‌زاك» قطعا حال و هواي خاصي را در سالن ايجاد خواهد كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فردا دوشنبه 14بهمن در چهارمين روز از بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر ، مجموعا 8 فيلم سينمايي در سالن‌هاي يك و دو سينماي رسانه‌ها به نمايش درخواهد آمد كه سهم سينماي ايران سه فيلم خواهد بود.
    بر اساس اين گزارش، برنامه نمايش‌هاي سينماي رسانه‌ها در روز دوشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10صبح و با نمايش فيلم‌ «زادبوم» به كارگرداني ابوالحسن داوودي در بخش در جام جهان نما به صورت همزمان در سالن‌هاي شماره يك و دو آغاز خواهد شد.
    در ادامه برنامه نمايش‌هاي سينماي رسانه‌ها رأس ساعت 13 در سالن شماره 1فيلم سينمايي «خوب، بد و عجيب» به كارگرداني جي- وون كيم محصول سال 2008 كره در بخش جشنواره جشنواره‌ها به نمايش درخواهد آمد و همزمان در سالن‌ دو فيلم سينمايي «عصيانگر» به كارگرداني نيك لاو محصول سال 2007 در بخش نمايش‌هاي ويژه: فيلم‌هاي روز، نمايش داده خواهد شد.
    بر اساس اين گزارش در ادامه و از ساعت 15:45 درسالن شماره يك فيلم سينمايي‌«برف» به كارگرداني آيدا بجيك محصول سال 2008 ايران، آلمان، بوسني، و فرانسه از بخش جام جهان‌نما به نمايش درخواهد آمد و به صورت همزمان در سالن شماره دو فيلم‌ «سفر به جنگل» به كارگرداني ثيورن استيگر محصول سال 2008 آلمان و همچنين «كارآگاه ديوانه» به كارگرداني جاني تو و كافايي وي محصول سال 2007 هنگ كنگ در بخش جشنواره جشنواره‌ها در بخش به نمايش درخواهند آمد.
    در سانس چهارم، چهارمين روز برنامه سينماي رسانه‌ها از ساعت 18:45 فيلم «مي‌زاك» به كارگرداني حسين ليالستاني در بخش جلوه‌گاه شرق به صورت همزمان در سالن‌هاي 1 و 2 به نمايش در خواهد آمد.
    برپايه اين خبر، در آخرين سئانس روز چهارم از ساعت 21:30 در سالن شماره 1 فيلم سينمايي «جودا اكبر» به كارگرداني آشوتوش گواريكو محصول سال 2008 در بخش نمايش‌هاي ويژه: فيلم‌هاي روز و به صورت همزمان در سالن شماره 2 فيلم سينمايي«مادر ما» به كارگرداني يوجي يامادا محصول سال 2008 ژاپن در بخش جشنواره‌ جشنواره‌ها نمايش داده خواهند شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com