1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 486  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711090106  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۰:۱۰
    ۱۳۸۷/۱۱/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

«راه آبي ابريشم» در شهرك سينمايي به انتها مي‌رسد

فيلمبرداري «راه آبي ابريشم» به كارگرداني محمد بزرگ‌نيا كه در درگهان قشم ادامه دارد و قرار است با انجام بخش خارجي در گوا و بانكوك در شهرك سينمايي به پايان برسد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلمبرداري فيلم‌سينمايي «راه آبي ابريشم» در كشتي‌ و روي آبهاي درياي جنوب در حال انجام است و تمامي بازيگران آن جلوي دوربين رفته‌اند.
    برپايه اين خبر، فيلمبرداري اين كار تا اواخر اسفند در درگهان ادامه خواهد داشت و گروه به جزيره گوا در حاشيه جنوب غربي هندوستان و بانكوك مي‌روند و پس از بازگشت قرار است فيلمبرداري در تهران و در دكورهايي در شهرك سينمايي پايان يابد.
    براساس اين گزارش، در اين پروژه آبي عزت‌الله انتظامي، رضا كيانيان، بهرام رادان، داريوش ارجمند، پگاه آهنگراني ،پيام دهكردي، مهدي ميامي و محسن حسيني ايفاي نقش مي‌كنند و قرار است بازيگراني از چين و تايلند نيز به اين پروژه ملحق شوند.
   عوامل ديگر «راه آبي ابريشم» عبارتند از: مدير فيلمبرداري: بهرام بدخشاني، طراحي چهره‌پردازي: سعيد ملكان، جلوه‌هاي ويژه: محسن روزبهاني، ساخت دكور: كاظم فريبرزي، مدير برنامه ‌ريزي: مصطفي احمدي، طراح هنري پروژه: پروين صفري.
    تازه‌ترين فيلم «محمد بزرگ‌نيا» سازنده فيلم‌هاي «كشتي آنجليكا»، «جنگ نفت‌كش‌ها»، «توفان» و «جايي براي زندگي» در مقطع زماني قرن چهارم هجري و محور زندگي «سليمان ابن سيراف» از بزرگترين دريانوردان ايراني مي‌گذرد و اوج تاريخ دريانوردي ايران را به تصوير مي‌كشد.
    در «راه آبي ابريشم» كه به تهيه‌كنندگي حسن بشكوفه ساخته مي‌شود، يك ناخداي ايراني تصميم مي‌گيرد براي اولين‌بار مال‌التجاره با ارزشي را باعبور از ميانه‌ اقيانوس هند به چين برساند و در اين سفر كه از خليج فارس آغاز مي‌شود، اتفاقات مختلفي رخ مي‌دهد و....
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com