1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 599  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710250108  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۸:۲۲
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

بابت اكران «مخمصه»‌ چشمي گريان و چشمي خوشحال دارم

كارگردان فيلم تازه اكران شده «مخمصه» گفت: بابت اكران «مخمصه»‌ چشمي گريان و چشمي خوشحال دارم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدعلي سجادي» در مورد اكران آخرين فيلم خود «مخمصه» گفت: متأسفانه زمان اكران خوبي به فيلم من داده نشد و من چشمي گريان و چشمي خوشحال دارم. گريان به خاطر اين كه اين فيلم دو سال پيش ساخته شد و دوست داشتم همان زمان به نمايش درآيد و خوشحال از اين كه بالاخره مخاطبان فيلم مي‌‌توانند اين فيلم را ببينند.
    سجادي در ادامه در مورد فيلم «مخمصه» و ويژگي اين فيلم گفت: دوست دارم حساب كنيم كه چه تعداد فيلم پليسي ايراني داريم كه مي‌توانيم آنها را چند بار ببينيم و همه عواملش در عين مدرن بودن، به‌روز باشد و ما ايراني بودن اين فضا و داستان را حس كنيم.
    وي گفت: سعي كردم در «مخمصه» اين كار را بكنم و آرزو مي‌كنم با وجود اين كه در سال گذشته ريزش زيادي در تعداد مخاطبان سينما داشتيم و اصولاً فضاي سينماي ما اندكي ضعيف شده، ولي علاقمندان به سينما به ديدن اين فيلم بيايند و از آن لذت ببرند.
    وي در ادامه تصريح كرد: در چند نمايشي كه در زمان ساخت فيلم داشتم ديدم با وجود اين كه فيلم، اكشن و پليسي است و معمولاً مخاطبان ايراني از اين نوع سينما خوششان نمي‌آيد، ولي حتي خانم‌هايي كه فيلم را ديدند از آن لذت بردند و اميدوارم «مخمصه» بتواند مخاطبان خوبي را در اين فصل سرد به سينماها بكشاند.
    وي در پايان از انتشار سه دفتر جديد شعرهايش خبر داد و گفت:‌ «روئيده در سنگ‌فصل» و «سموچه عاشق» دو دفتر از آخرين اشعارم هستند كه نشر توشه منتشر كرده و دفتر شعر «چقدر مانده به رسيدن» نيز توسط نشر رجاي تهران منتشر شده است.
    «مخمصه» به تهيه‌كنندگي منوچهر شاهسواري ساخته مي‌شود ماجراي سروان رضا شميراني و گروهش را كه به دنبال امير دلاوري سارق و دارودسته‌اش هستند، روايت مي‌كند و فيلم طرح اين كشاكش است.
    در اين فيلم بازيگراني چون مسعود رايگان، مهدي پاكدل، شهرام حقيقت دوست، لاله اسكندري، فرهاد قائميان، امير رضا دلاوري، مريم كاوياني، مهدي صباحي، فرهاد بشارتي، معصومه ميرحسيني به همراه ثريا قاسمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com