1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 494  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710100106  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۶:۵۶
    ۱۳۸۷/۱۰/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

«كيش و مات» قبل از اكران نوروزي به جشنواره فيلم فجر مي‌رود

كارگردان و تهيه‌كننده «كيش و مات» با بيان اين كه اين فيلم به جشنواره فيلم فجر مي‌رسد، گفت: «كيش و مات» از جمله آثار شاد و مفرح است و از اميدهاي نمايش عمومي نوروز 88 سينماهاي تهران است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جمشيد حيدري در مورد موضوع فيلم«كيش و مات» گفت: اين فيلم آماده نمايش عمومي است و به جشنواره فيلم فجر مي رسد و از اميدهاي نمايش عمومي نوروز سال 88 به شمار مي‌رود.
    وي در ادامه در مورد موضوع فيلم«كيش و مات» افزود: «كيش و مات» داستان جوان جنوبي به نام بهروز است كه دست به هر كاري مي‌زند شكست مي‌خورد.
    حيدري ادامه داد: بهروز به جاي اينكه دليل ناكامي‌هايش را بيابد،فكر مي كند آدم بدشانسي است و چون بدشانسي هايش تداوم مي يابد دست به خود كشي مي زند،اما چون تاريخ مصرف قرص هايي كه خورده گذشته نجات مي يابد. بهروز دوباره تصميم به خودكشي مي‌گيرد،اما اين بار يك رزيدنت جوان اعصاب و روان به نام پريسا او را نجات مي دهد و براي اينكه مانع خودكشي دوباره او شود قول مي‌دهد ديگر بدشانسي نياورد و حتي يك شانس بزرگ هم در انتظارش باشد. بهروز باور مي‌كند كه اگر چنين شود خود را نخواهد كشت و اين سرانجام ماجراهاي جديد است كه براي بهروز شكل مي‌گيرد.
    اين تهيه‌كننده در ادامه در مورد بازيگران «كيش و مات» افزود: حميد گودرزي،الناز شاكردوست،نيما شاهرخ شاهي،بهنوش بختياري،علي صادقي،محمد رضا هدايتي،احمد پورمخبر،رحيم حودي،هاشم روحاني، اكبر عبدي،شهره لرستاني،مجيد مشيري،سعيد پيردوست،مهدي ميامي و پوراندخت مهيمن در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
    اين تهيه‌كننده و كارگردان در پايان در مورد پيش بيني خود از جشنواره امسال افزود: نمي دانم چه مي شود اميدوارم امسال آثار خوبي ببينيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com