1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 593  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706170107  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۱:۴۴
    ۱۳۸۷/۰۶/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

داريوش ارجمند به «ترديد» رسيد

با به پايان رسيدن بيش از سي درصد از فيلمبرداري، «داريوش ارجمند» جديدترين بازيگري است كه به اين فيلم پيوسته است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با به پايان رسيدن ماه اول فيلمبرداري، حدود 35 درصد از فيلمبرداري «ترديد» به پايان رسيده و گروه در حال حاضر مشغول فيلمبرداري در سينما ركس لاله‌زار هستند.
    بنابراين گزارش، «داريوش ارجمند» جديدترين بازيگري است كه به گروه بازيگران «ترديد» پيوسته و بازي «انوشيروان ارجمند» نيز در فيلم به پايان رسيده است.
«داريوش ارجمند» در سال 1369 نيز در فيلم «پرده آخر» بازي درخشاني از خود ارائه كرده بود و اين دومين همكاري «ارجمند» با «كريم‌مسيحي» پس از 19 سال محسوب مي‌شود.
    برپايه اين خبر، بازي «ترانه عليدوستي» از دو روز پيش در فيلم «ترديد» آغاز شده است.
    همچنين «مازيار ميري» نيز به عنوان ناظر سرمايه‌گذاران فيلم، به عوامل پشت دوربين اين پروژه سينمايي، اضافه شده است. شركت بين‌المللي بازرگاني پاسارگاد با مشاركت شركت سينمايي فدك فيلم سرمايه‌گذاران پروژه سينمايي «ترديد» هستند.
    گفتني است، فيلمبرداري «ترديد»،‌ اواخر مرداد سال 86 در سينماركس لاله زار آغاز شده بود كه پس از بستري شدن و عمل جراحي «واروژ كريم‌مسيحي» و تغيير تهيه‌كننده، وارد پيش توليد مجدد شد و از 15 مرداد 87 با عوامل جديد و به تهيه‌كنندگي «سعيد سعدي»، بارديگر كليد خورد.
    در خلاصه داستان «ترديد» آمده است: پدر سياوش بر اثر يك حادثه مرده و عموي او ثروت خانوادگي را در دست گرفته است. سياوش به دختر عمه خود مهتاب علاقه دارد. سياوش هنوز از خبر در گذشت پدرش حيران است كه خبر عجيب‌تري مي‌شنود؛ مادر او قصد دارد با عمويش ازدواج كند. طي ماجراهايي سياوش متوجه مي‌شود كه مرگ پدرش طبيعي نبوده و او را به قتل رسانده‌اند. حالا سياوش براي كشف حقيقت به سراغ دوست قديمي‌اش كاوه مي‌رود و...
    علاوه بر بهرام رادان ، ترانه عليدوستي، حامد كميلي، مهتاب كرامتي، بازيگراني چون داود رشيدي، جمشيد مشايخي، داريوش ارجمند، كاوه كاويان، رزا آرايش و انوشيروان ارجمند در اين فيلم حضور دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com