1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 473  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706100108  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۱:۰۱
    ۱۳۸۷/۰۶/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

به ‌تهيه‌كنندگي «محمدعلي زم»؛

تصويربرداري تله‌فيلم «رد پول رو بگير و بيا» در تهران آغاز مي‌شود

تصويربرداري تله‌فيلم «رد پول رو بگير و بيا» به‌كارگرداني «محمد بصيري» با بازي مهدي اميني‌خواه، آناهيتا همتي و داريوش اسد‌زاده در تهران آغاز مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تست گريم تله‌فيلم «رد پول رو بگير و بيا»، به كارگرداني محمد بصيري نهايي شد و در اين تله‌فيلم، بازيگراني چون مهدي اميني‌خواه، آناهيتا همتي و داريوش اسد‌زاده مقابل دوربين مرتضي بيگدلي مي‌روند.
    بنا بر اين گزارش، «رد پول رو بگير و بيا» ماجراي انجمني از گدايان را روايت مي‌كند كه توسط مردي به نام پرويز راه‌اندازي شده است. اين گدايان به سرپرستي جواني به نام سيامك فعاليت دارند و در خانه‌اي واقع در جنوب شهر زندگي مي‌كنند. پرويز نقش پدرخوانده را براي سيامك ايفا مي‌كند و بخش اعظمي از درآمد گدايان به او تعلق مي‌گيرد. پرويز خواهرزاده‌اي به نام مريم دارد كه در خارج از كشور مشغول به تحصيل است و اكنون پس از چهار سال به وطن بازگشته تا فيلمي درباره گدايان بسازد. پرويز او را به سيامك معرفي مي‌كند و ...
    محمد‌علي زم و حسن داها تهيه‌كنندگان اين تله‌فيلم هستند و فرهاد كيان به عنوان مجري طرح، مدير توليد و سرمايه گذار در ساخت آن حضور دارد.
    ساير عوامل اصلي عبارتند از: نويسنده: حسين آقاجاني، طرح و بازنويسي: محمد بصيري، صدابردار: محمد حبيبي، طراح صحنه و لباس: عليرضا تيشه كار، طراح گريم: حميد ازواجي، جانشين مدير توليد: مرضيه خياط زاده؛ برنامه ريز: محمد عفراوي، دستيار اول كارگردان: عليرضا نسائي، دستيار دوم: ملينا رضائي، عكاس: ليدا جهانگيري، منشي صحنه: فاطمه رزاقي، ديگر بازيگران: سيامك قاسمي، داوود خورشيدي، حميد حصاري، پوپك داداش‌زاده و ...
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com