1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 606  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138702250102  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۹:۴۱
    ۱۳۸۷/۰۲/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

رئيس سازمان تبليغات اسلامي؛

حوزه هنري در توليد آثاري نظير «به همين سادگي» تلاش کند

رييس سازمان تبيلغات اسلامي گفت: رعايت عدالت در زندگي دروني خانواده که فيلم «به همين سادگي» در لايه‌هاي زيرين خود به آن پرداخته، برگرفته از مضامين آيات قرآن کريم است.

به گزارش سايت سينمايي سوره، سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي، پس از تماشاي فيلم سينمايي «به همين سادگي» در تالار انديشه، با بيان اين مطلب گفت: حوزه هنري به طور جدي بايد توليد آثاري را که به دنبال تصوير کردن چنين مضاميني هستند تعقيب کند.
وي با اذعان به تلخي وقايع «به همين سادگي» اظهار کرد: اين فيلم در ظاهر تلخ است اما در لايه‌هاي زيرين هدفي سازنده را دنبال مي‌کند.
خاموشي افزود: «به همين سادگي» پرده از اتفاق‌هايي برمي‌دارد که در روال عادي زندگي به چشم نمي‌آيند و به مخاطب هشدار مي‌دهد که در پس اين حوادث ظاهرا ساده، نکته‌هاي سرنوشت‌سازي نهفته است.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي گفت: اين اثر، قضاوت را به عهده تماشاگر مي‌گذارد و به او پيام مي دهد که از نگاه خنثي و منفعل به حوادث ساده خانوادگي پرهيز کند.
خاموشي همچنين يادآوري کرد: به همين سادگي تنها يک وجه از زندگي زن مسلمان را به تصوير کشيده است و بديهي است که در آثار ديگر، مي‌توان مدلي واقعي و ممکن از زندگي و روابط گرم يک خانواده مسلمان را ترسيم کرد، به گونه‌اي که مخاطب در ساختن چنين مدلي به شوق بيايد.
گفتني است؛ «به همين سادگي» توليد مشترک سازمان توسعه سينمايي سوره حوزه هنري و رضا ميرکريمي در سال 1386 و برنده جوايز بهترين فيلم، فيلمنامه و بازيگري اول زن از جشنواره فيلم فجر؛ داستان يک روز از زندگي و دغدغه‌هاي يک زن خانه‌دار را روايت مي‌کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com