1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 668  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138702220103  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۶:۲۲
    ۱۳۸۷/۰۲/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

استقبال غير منتظره از آنونس‌هاي فيلم سربلند در سينماهاي تهران

پخش آنونس هاي فيلم «سربلند» » به کارگرداني سعيد تهراني در سينماهاي تهران استقبال غير منتظره مخاطبان را در پي داشته است ، به گونه‌اي که بسياري از مخاطبان پيگير زمان اکران فيلم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سايت سينمايي سوره در گفتگو با روابط عمومي فيلم؛ آنونس از مواد تبليغي موثر در جذب مخاطب طي سال‌هاي گذشته بوده و پخش آنونس اين فيلم که از فضايي خاطره‌انگيز و نوستالژيک برخوردار است ، اهميت اين مقوله را بار ديگر در سينماي ايران آشکار کرده است. به گونه‌اي که سينماداران اين فيلم را که از اوايل تابستان سال جاري به اکران عمومي در خواهد آمد، يکي از فيلم‌هاي پرفروش تابستان مي‌دانند.
اين فيلم که نخستين تجربه کارگرداني سعيد تهراني در سينما به شمار مي‌رود و به لحاظ تکنيکال و وجوه فني تجربه جديدي در سينماي ايران نيز است؛ روايت زندگي رفاقتانه دو دوست با نام علي و رضا است که طي يک درگيري خياباني با هم آشنا مي‌شوند..
در اين فيلم سعيد تهراني در نقشي خاص و ويژه بازي کرده است و در کنار او بازيگراني چون سروش صحت ، عسل بديعي ، مريم سلطاني ، خسرو فرحزادي،کاظم نجارزاده، غلامرضا اصانلو و ثريا قاسمي حضور دارند که ابوالفضل پورعرب حضوري افتخاري درکنار ديگر نقش آفرينان اين اثر دارد.
گفتني‌ست پخش فيلم فوق برعهده فيلميران است.
ديگر عوامل فيلم:
تهيه‌کننده و کارگردان: سعيد تهراني– نويسنده: سعيد رحماني– مدير فيلمبرداري: فرشاد گل سفيدي– صدابردار: ابراهيم بخشي- صداگذار: مجيد يوسفي- موسيقي: مهرداد نصرتي– مدير توليد: محمد علي جمالي– طراحي گريم: مهدي حبيبي پور- طراح صحنه و لباس: کيوان ذوالفقري– جلوه هاي ويژه رايانه‌اي: رضا فخاريه – جلوه‌هاي ويژه: عظيم محمدي – تدوين: راما قويدل – استوديو صدا: سها فيلم – مشاور امور رسانه‌اي: خدايار قاقاني- دستيارکارگردان و برنامه‌ريز: مسعود حقي – لابراتوار: استوديو بديع.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com