1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 697  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138702160201  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۷:۳۸
    ۱۳۸۷/۰۲/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

«خدا نزديک است» در جشنواره فيلم «ستاره‌هاي شرق»

فيلم «خدا نزديک است» ساخته علي وزيريان در بخش نگاه معنوي جشنواره بين المللي فيلم «ستاره‌هاي شرق» قزاقستان روي پرده مي‌رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين جشنواره در بخش‌هاي سينمايي بلند، فيلم‌ کوتاه، مستند و پويانمايي از 3 تا 9 خردادماه در جمهوري قزاقستان برگزار مي‌شود.
    «خدا نزديک است» از توليدات حوزه هنري در سال 1385، پيش از اين در جشنواره‌هاي بين‌المللي فيلم فجر، داکا و فيلم‌هاي مذهبي ايتاليا شرکت داشته و افتخاراتي را نيز کسب کرده است.
    در خلاصه داستان فيلم آمده است:‌ رضا با موتور مسافركشي مي كند. او در نگاه اهالي، شيرين عقل است، ليكن در باطن جواني با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت كامل ذهني است. در نزديكي محل زندگي رضا، روستاي كوچكي است كه بخشي از جاده آن در مسير سيل ويران شده است. اهالي براي تردد به آنجا ناچارند با موتورهاي مسافركش و از راه جنگلي عبور كنند. در همين ايام، ليلا معلم جديد روستا از راه مي رسد و براي رفتن به مدرسه ناچار مي شود با موتور سفر كند. رضا دلباخته ليلا شده، رفته رفته احوالاتش به گونه اي تغيير مي يابد كه مادرش او را براي شفا به امامزاده مي برد.
    عوامل اين فيلم عبارتند از: نويسنده و كارگردان: علي وزيريان، مدير فيلمبرداري: محمد تقي پاك سيما، مدير توليد: جواد نوروز بيگي، تدوين: حسن حسندوست، صدابردار: مهران ملكوتي، طراح صحنه: بابك پناهي، صداگذاري و ميكس: محمد رضا دلپاك، طراح چهره پردازي : سعيد ملكان.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com