1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 843  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611210101  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۴۳:۲۸
    ۱۳۸۶/۱۱/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

مازيار شيخ محبوبي:

پخش با اين كيفيت توهين به عوامل فيلم است

نشست مطبوعاتي «خواب زمستاني» ساخته سيامك شايقي با حضور عوامل فيلم پس از نمايش آن در سينما مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سايت سينمايي سوره، در اين نشست سيامك شايقي، لادن مستوفي، مازيار شيخ محبوبي، فرشيد منافي، سعيد شهرام، ژيلا ايپكچي، آزيتا حاجيان حضور داشتند.
شايقي در ابتدا در مورد ريتم كند كند فيلم گفت: من هميشه سعي مي كنم در صورت لزوم ريتم كند باشد. مگر اينكه داستان ايجاب كند كه ريتم تند باشد. اين فيلم در مورد زندگي روزمره سه خواهر است و مسلماً نمي تواند ريتم تندي داشته باشد. ژيلا ايپكچي تدوينگر فيلم در ادامه نشست در مورد ريتم فيلم گفت: جنس فيلم مي طلبيد كه ريتم كند باشد و اين فيلم در اول يك فيلم كم حادثه و بي حادثه بود.
سعيد شهرام آهنگساز اين فيلم در مورد موسيقي فيلم گفت: موسيقي فيلم با توجه به بافت فيلمنامه و شرايطي كه مونتاژ فيلم نياز داشت ساخته شد. و سعي كرديم موسيقي همراه با فضاي فيلم ساخته شود. تفاوت موسيقي اين فيلم با كارهاي گذشته من وجود سه ساز ايراني در اين موسيقي بود و خوب درآمدن موسيقي اگر كه همراه با فيلم است و از قاب تصوير بيرون نمي زند، مديون راهنمايي هاي آقاي شايقي ام و قابليت سازهاي ايراني براي متن فيلم اثبات شد.
فرشيد منافي در ادامه جلسه در مورد بازي در سينما گفت: بازي در سينما عالي است و من بايد بگويم به خاطر دغدغه سينما به تئاتر رفتم و اكنون بسيار مسرورم كه در اين فيلم بازي كردم.
شايقي در مورد لو رفتن رابطه عاشقانه زوج ها از همان ابتداي فيلم گفت: قرار نبود همه روابط در فيلم پنهان باشد. اما من در متن و اجرا تلاش كردم كه اين رابطه به هيچه وجه لو نرود و غافلگيري و ضربه نهايي را داشته باشيم.
لادن مستوفي در مورد همكاري با شايقي و نقش خود گفت: من به خاطر خاطره خوبي كه از همكاري قبلي با آقاي شايقي داشتم پيشنهاد ايشان را براي بازي در اين فيلم قبول كردم.
مازيار شيخ محبوبي در مورد مشكل صداي اين سينما معترض بود و از پخش صداي بد در اين سينما و انتخاب اين سينما براي اهالي مطبوعات ابراز تأسف كرد و پخش اينگونه صدا را توهين به عوامل فيلم دانست.
او از حضار سئوال كرد آيا همه فيلم ها را با اين كيفيت صدا ديديد؟ و وقتي با جواب مثبت حضار روبرو شد گفت: 26 سال است جشنواره فجر برگزار مي شود و متأسفانه كيفيت صدايي كه امشب در اين سالن سينما ديدم، نه تنها شايسته اين جشنواره نيست بلكه مناسب براي اكران عمومي هم نمي باشد.
آزيتا حاجيان در مورد بازي پگاه آهنگراني گفت: در بازي پگاه آهنگراني علاقمندي به هنر، ادبيات و شعر مشخص است و روح لطيف او هميشه در نقش هايش ديده مي شود او اين نقش پگاه را متفاوت با بازي هاي قبلي او دانست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com