1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 555  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609120212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۷:۴۷
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

بازگشت «شاهد احمدلو» به بازيگري با «موش»

شاهد احمدلو ليست بازيگران «موش»را تكميل كرده و قصد دارد تا دو روز ديگر اين فيلم را با حضور خودش در يكي از نقش‌هاي فيلم، در تهران كليد بزند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «شاهد احمدلو» درباره شايعه انصراف بعضي از بازيگران در فيلم « موش»، گفت: در آن مقطع كه چنين خبري منتشر شد، ما هنوز با كسي قراردادي منعقد نكرده بوديم و در مرحله صحبت‌هاي اوليه بوديم.
    وي تصريح كرد: كار ما به جسارت‌هاي وجودي بالايي احتياج داشت و شايد بعضي افراد نمي‌توانستند كه اين جسارت وجودي را در خود خرج كنند. اما سينما محيط بزرگي است و نبود چند نفر خللي در كارها ايجاد نمي‌كند.
    احمدلو در مورد بازيگراني كه حضورشان در پروژه «موش» قطعي شده گفت: شهرام حقيقت دوست، ماه‌چهره خليلي ، آتيلا پسياني، يوسف تيموري، شهراد وثوقي،شهاب عسگري و پروين سليماني در اين فيلم حضور دارند و خودم هم در اين فيلم نقشي را ايفا مي‌كنم.
    وي در مورد زمان شروع و طول مدت پروژه گفت: روز چهاردهم آذر فيلم در تهران كليد مي‌خورد و پس از بيست روز گروه به آبادان مي‌رود. 15 روز فيلمبرداري در آبادان انجام مي‌گيرد و پس از آن به مدت يك هفته در عراق فيلمبرداري انجام مي‌شود.
    احمدلو در مورد ديگر عوامل فيلم گفت: حسن لبافي (برنامه‌ريز و دستيار يك كارگردان)، عباس بلوندي ( طراحي صحنه و لباس)، وحيد معدني(مدير توليد)، فرشاد محمدي (مدير فيلمبرداري)، مهري شيرازي( طراح چهره پردازي) ، ناصر چشم‌آذر(موسيقي متن)، جواد شريفي‌راد(جلوه‌هاي ويژه)، پيمان ابدي(جلوه‌هاي ويژه ميداني)، ندا قائدي مقامي(منشي صحنه)، سعيد كريمي( دستيار دوم كارگردان)، داوود معدني(مدير تداركات) و شهاب احمدلو (كارگردان فيلم پشت صحنه) از ديگر عوامل فيلم هستند و سعيد سعدي با مشاركت شبكه جهاني الكوثر تهيه‌كنندگي اين فيلم را برعهده دارند.
    احمدلو در مورد داستان و شخصيت‌هاي فيلم گفت: شخصيت‌هاي «موش» همه عراقي يا سربازان آمريكايي هستند و تمام داستان هم در عراق مي‌گذرد و قصد داريم بخشي از صحنه‌هاي شهر بغداد را در تهران و آبادان بازسازي كنيم و براي بخش كوچكي به عراق برويم.
    وي تصريح كرد: قصه موش در مورد مقطعي از مسائل حاد سياسي و اجتماعي عراق پس از سقوط صدام است كه فيلمنامه آن را خودم بر اساس فيلمنامه‌اي از عباس رافعي و جابر قاسمعلي نوشته‌ام.
    اين كارگردان در پايان گفت: تمام تلاش من و گروه فيلمبرداري اين است كه «موش» حتما به جشنواره فيلم فجر امسال برسد.
    «باج خور»(فرزاد مؤتمن) كه در سال 82 ساخته شد، آخرين فعاليت بازيگري «شاهد احمدلو» است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com