1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 463  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609120207  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۴:۳۷
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

همايش ملي انيميشن ايران برگزار خواهد شد

همزمان با پنجاه سالگي هنر «انيميشن» در ايران و طي روزهاي پنجم تا هفتم اسفند ماه 1387،«همايش ملي انيميشن ايران» با دبيري اكبر عالمي، برگزار خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، هدف از برگزاري اين همايش كه به همت «مركز گسترش سينماي مستند و تجربي» معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، آسيفا دانشكده صدا و سيما، پويامهر، فرهنگستان هنر و ماهنامه پيلبان، در «تهران» برپا خواهد گرديد، شناسايي، گسترش و ارتقاء مباني علمي و پژوهشي انيميشن در ايران و ايجاد بستر تعامل در جامعه انيميشن ايران اعلام شده است.
    بر اساس اين گزارش، محورهاي «همايش ملي انيميشن ايران» نيز پيرامون ارايه مقالات تخصصي بر پايه 5 محور: «فرهنگي، سياسي و اجتماعي»، «آموزشي و فن‌آوري»، «اقتصاد و توليد»، «مخاطب و كودك» و «آزاد» عنوان گرديده است.
    اين گزارش مي‌افزايد: عموم اساتيد، هنرمندان، صاحبنظران و متخصصين هنر «انيميشن» مي‌توانند چكيده مقالات خود با مضامين ياد شده را حداكثر تا تاريخ 30 آذرماه 1386 به دبيرخانه اين همايش به نشان تهران، خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17، مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، طبقه دوم ارسال نموده و يا به منظور كسب اطلاعات بيشتر، با شماره تلفن 88528312 تماس حاصل نمايند.
    مقالات ارسالي توسط هيات علمي اين همايش بررسي شده و از اساتيد و هنرمندان برگزيده، براي ارايه مقاله خود در روزهاي برپايي «همايش ملي انيميشن»، دعوت به عمل خواهد آمد. ضمن اينكه كليه مقالات انتخابي نيز در كتاب ويژه همايش منتشر خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com