1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 422  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609050219  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۰:۰۱
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

«دايره زنگي» بعد از جشنواره اكران مي‌شود

دست اندركاران فيلم «دايره زنگي» قصددارند ساخته پريسا بخت آور را پس از نمايش در جشنواره فيلم فجر،بلافاصله اكران كنند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، اين فيلم كه موقعيت بسيار مناسبي براي درخشش در جشنواره فيلم فجر امسال برخوردار است، قرار است پس از پايان جشنواره فجر نمايش داده شود. دايره زنگي نخستين ساخته پريسا بخت آور كه فيلمنامه آن را اصغر فرهادي كارگردان نام آشناي سينما نوشته است، از فيلم‌هاي بحث برانگيز سينماي ايران است كه مراحل پاياني خودرا براي آماده نمايش شدن سپري مي كند.
    پيش بيني مي شود فيلم دايره زنگي علي رغم آنكه از وجود ستاره هاي مطرح بي شماري برخورداراست و اميد بسياري براي موفقيت اين فيلم وجوددارد ولي به دليل طرح موضوعات موضوعات مهم اجتماعي اين فيلم ،اثري خواهد بود كه به شدت مورد توجه كارشناسان مسائل اجتماعي و روانشناسي قرار خواهد گرفت.
    در حقيقت دايره زنگي فيلمي چند لايه محسوب مي شود كه در هريك از لايه هاي فيلم موضوعات مختلف اجتماعي مورد كنكاش و تجزيه تحليل قرار مي‌گيرد.
    فيلمبرداري «دايره زنگي» مدتي است كه به پايان رسيده و تدوين آن كه همزمان با فيلمبرداري توسط هايده صفي‌ياري آغاز شده است. به اعتقاد كارشناسان توليد آثاري چون دايره زنگي و استقبال افكار عمومي از چنين فيلمهايي، باعث خواهد شد تا از رفتن سينماي ايران به سوي توليد آثار سطحي خودداري شود. رسيدن دايره زنگي به جشنواره فيلم فجر قطعي است و نخستين نمايش آن در جشنواره فيلم فجر امسال خواهد بود. دراين فيلم بيش از 20بازيگر بازي كرده و 10 بازيگر مشهور سينما در آن حضوردارند. فيلمبرداري اين فيلم از روز ملي سينما آغاز شده است.«دايره زنگي» داستان فيلم درباره دختري است كه صبح روز جمعه خودرو پدرش را برمي‌دارد و همراه محمد به گردش در شهر مي‌رود، اما طولي نمي‌كشد كه تصادف مي‌كنند. آنها فقط تا بعد از ظهر فرصت دارند هزينه‌هاي تعمير و صافكاري را تامين كنند، پس به خانه‌اي در شمال شهر مي‌روند تا با انجام كاري پول مورد نياز را به دست بياورند.
    مهران مديري، امين حيايي، محمدرضا شريفي‌نيا، صابر ابر، باران كوثري، حامد بهداد، بهاره رهنما، مهدي پاكدل، نيلوفر خوش‌خلق و اكرم محمدي بازيگراني هستند كه در «دايره زنگي» به ايفاي نقش پرداخته‌اند. فيلمنامه «دايره زنگي» تصويري متفاوت از شهر تهران و جامعه ايران نشان مي دهدو آن را مي توان نوعي فيلم روانشناختي جامعه تهران خواند.فيلمبرداري اين فيلم بحث برانگيز در يك برج انجام شده وبراي فيلمبرداري آن ،شش واحد اين برج خالي شده و بالوازم مختلفي پر شده تا زندگي روز مره درآن مشهود باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com