1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 622  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609030217  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۹:۰۱
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

"زن دوم" در جشنواره فيلم فجر شرکت نمي‌کند

فرشته طائرپور با تائيد خبر حضور نيافتن فيلم سينمايي "زن دوم" سيروس الوند در جشنواره فيلم فجر، دليل اصلي اين امر را عملکرد مديريت دولتي سينما عنوان کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تهيه‌کننده فيلم سينمايي "زن دوم" درباره علت حضور نيافتن اين فيلم در جشنواره بيست و ششم فجر گفت: "اين فيلم براي شرکت در جشن خانه سينما و سپس اکران عيد فطر آماده بود. اما شرايط پيش آماده وضعيت آن را تحت تاثير قرار داده و به همين خاطر "زن دوم" در جشنواره فيلم فجر شرکت نخواهد کرد."
    طائرپور در ادامه افزود: "دليل اصلي غيبت فيلم "زن دوم" در جشنواره فيلم فجر امسال به عملکرد مديريت دولتي در سينما برمي‌گردد که ترجيح مي دهم درباره اين مسئله بعد از برگزاري جشنواره بيست و ششم صحبت کنم." وي هم اکنون درگير پروژه سينمايي "نيلوفر" به کارگرداني سامبل ژباين فرانسوي است.
    از سوي ديگر کارگردان فيلم سينمايي "زن دوم" از دليل اتخاذ چنين تصميمي ابراز بي‌اطلاعي کرد و گفت: "من هم خبر شرکت نکردن فيلم را در جشنواره شنيده‌ام، ولي دليل آن براي من روشن نيست. تا آنجا که من مي‌دانم قرار بود فيلم در جشنواره باشد، ولي اگر خانم طائرپور تصميم ديگري دارند من هم به اين تصميم احترام مي‌گذارم و تابع نظر ايشان هستم."
    سيروس الوند افزود: "خودم شخصا دوست دارم "زن دوم" در جشنواره به نمايش درآيد، ولي همه چيز به نظر تهيه‌کننده است. اين فيلم بعد از اينکه با وجود آماده بودن امکان حضور در جشن خانه سينما را پيد نکرد، قرار شد عيد فطر اکران شود. ولي اين امر هم ميسر نشد. الان هم ظاهرا در جشنواره نيست. در هر صورت من به تصميم خانم طائرپور احترام مي گذارم."
    فيلمنامه "زن دوم" بر مبناي کتابي به همين نام به قلم فرشته طائرپور و مينو کريم‌زاده به نگارش درآمده و داستان آن درباره زندگي عاشقانه زوجي است که با رسيدن خبري وارد بحران مي شود. محمدرضا فروتن، نيکي کريمي، آناهيتا نعمتي، امير آقايي، سحر زکريا و مهتاج نجومي در آخرين ساخته سينمايي الوند بازي کرده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com