1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 593  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609030215  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۴:۵۵
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

الوند:

"مرد" را براي جشنواره سينمايي مي‌کنم

سيروس الوند از تهيه نسخه سينمايي فيلم تلويزيوني "مرد" براي حضور در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، الوند در اين باره گفت: "داستان و ساختار فيلم "مرد" به گونه اي است که قابليت سينمايي شدن و اکران در جشنواره فيلم فجر را دارد. من شخصا مايل به اين کار هستم، اما تصميم نهايي در اين رابطه به نظر تهيه‌کننده و تلويزيون بستگي دارد."
    وي فيلم "مرد" را داراي ساختاري کاملا سينمايي عنوان کرد و افزود: "اين فيلم به لحاظ ميزانسن و دکوپاژ کاملا سينمايي است و با استانداردهاي سينما ساخته شده و من منعي در سينمايي شدن آن نمي‌بينم، ضمن اينکه ما در سينما با فيلم‌هايي رو به رو هستيم که هر چند با فرمت 35 ميليمتري توليد شده‌اند، اما ساختاري کاملا سينمايي دارند."
    الوند در ادامه افزود: "فيلم "اتوبوس شب" هم که در جشنواره‌هاي داخلي و خارجي موفقيت‌هاي بسياري کسب کرده اثري است که با فرمت ويدئويي توليد و تبديل به نسخه سينمايي شده و موفق هم بوده است. در واقع نمي‌توان اين حکم کلي را صادر کرد که فيلمي کاملا خاصيت سينمايي يا تلويزيوني دارد، اين مسئله را در اصل ساختار فيلم مشخص مي‌کند."
    کارگردان "مرد" با اشاره به حضور مداوم در تلويزيون و برنامه آينده خود در سينما گفت: "در شرايط کنوني کارکردن در تلويزيون را به سينما ترجيح مي دهم. متاسفانه مدتي است حس مي‌کنم در سينما احترام کارگردان‌ها حفظ نمي‌شود و به هر کسي با هر سابقه پروانه ساخت مي‌دهند. تهيه‌کننده‌ها هم گمان مي‌کنند فقط بايد با چند هنرپيشه معروف فيلم توليد کرد. تا وقتي هويت کارگردان به عنوان خالق اثر به اثبات نرسد در سينما کار نمي‌کنم و کار بعدي‌ام هم فيلم تلويزيوني "ساعات نااميدي" است."
    الوند درباره توليد فيلم سينمايي "خاتون" که قرار بود آن را پائيز امسال مقابل دوربين ببرد گفت: "اين اثر جزو برنامه کاري من است و خيلي دوست دارم آن را بسازم، مشروط بر اينکه اولا وضعيت سينما مشخص شود و در ثاني منتظر اکران فيلم "زن دوم" و بازتاب آن در سينما هستم که ببينم آيا يک فيلم جدي مي‌تواند در گيشه موفق شود يا خير. چرا که الان اکثر آثار به سمت کمدي رفته‌اند و همه چيز مبهم است."
    سيروس الوند فيلم "مرد" را بر اساس فيلمنامه حجت قاسم‌زاده اصل جلو دوربين برده و در آن از حضور بازيگراني چون مسعود رايگان، نسرين مقانلو، مجيد مشيري، بنيامين مظفري، کيانوش گرامي، منوچهر عليپور و رضا رويگري استفاده کرده است. اين فيلم به تهيه‌کنندگي اميرحسين شريفي در موسسه سينمايي آفاق فيلم توليد شده و مضموني اجتماعي دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com