1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 411  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608300202  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۴:۲۳
    ۱۳۸۶/۰۸/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم جديد آنجلوپولوس کليد خورد

فيلمبرداري "غبار زمان"، دومين بخش از سه‌گانه "علفزار گريان" فيلمساز صاحبنام يوناني، از ديروز در شهر نيزني نوووگورد روسيه آغاز شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اسکرين ديلي اعلام کرد در تازه‌ترين پروژه تئو آنجلوپولوس گروهي از بازيگران مطرح در سطح بين‌المللي از جمله ايرنه ژاکوب بازيگر فرانسوي حضور دارند. ژاکوب در فيلم "غبار زمان" نقش الني را بازي مي‌کند که در فيلم قبلي الکساندرا ايديني آن را بازي کرده بود.
    پيش از اين والريا گولينو براي نقش الني در نظر گرفته شده بود، اما بازيگر 41 ساله ايتاليايي به دليل درگيري در پروژه‌هاي ديگر و به تعويق افتادن تاريخ آغاز فيلمبرداري فيلم آنجلوپولوس پروژه را ترک کرد. ويلم دافو، بازيگر آمريکايي و ستاره فيلم‌هاي "جوخه"، "آخرين وسوسه مسيح" و "سايه خون آشام" براي اولين‌بار با آنجلوپولوس همکاري مي‌کند. دافو 52 ساله در کنار برونو گانز بازيگر سوئيسي در يکي از دو نقش اصلي ظاهر مي‌شود.
    "غبار زمان" نخستين فيلم انگليسي‌زبان آنجلوپولوس است. اين سه گانه داستان يک زوج را در بستر حوادث تاريخي قرن پيش تا عصر معاصر دنبال مي‌کند. مضامين مورد علاقه آنجلوپولوس از جمله خانه به دوش بودن، بازگشت به خانه و فيلم در فيلم در پروژه جديد او نيز به کار مي‌رود. فيلمبرداري "غبار زمان" در چهار ماه در هفت کشور روسيه، قزاقستان، کانادا، آمريکا، آلمان، ايتاليا و يونان انجام مي‌شود.
    استاد يوناني اين فيلم را بر مبناي فيلمنامه خود مي‌سازد و تهيه مي‌کند. "غبار زمان" با بودجه 12 ميليون دلاري ساخته مي‌شود و صندوق پان ـ اروپا موسوم به يوروايميجز براي ساخت آن 960 هزار دلار کمک کرده، ضمن اينکه چند سرمايه‌گذار آلماني، روسي، ايتاليايي و يوناني نيز در توليد فيلم مشارکت دارند. چند نهاد ديگر از جمله وزارتخانه‌هاي فرهنگ يونان، روسيه و ايتاليا از فيلم جديد آنجلوپولوس حمايت مي‌کنند.
    او در اين فيلم با تعدادي از همکاران هميشگي خود از جمله الني کارايندرو آهنگساز و آندراس سينانوس فيلمبردار کار مي‌کند. "اسکندر کبير" 1980، "سفر به سيترا" 1984، "پرورش‌دهنده زنبور عسل" 1986، "چشم‌اندازي در مه" 1988، "گام معلق لک‌ لک" 1991، "نگاه اوليس" 1995 و "ابديت و يکروز" 1998 از ديگر آثار فيلمساز 72 ساله است که براي فيلم آخر برنده نخل طلا جشنواره کن شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com